katalm Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei jeg får ikke satt thomson speedtouch 780wlt multimodem i bridge mode. har sett en veiledning på suportsidene til telenor, men "setup" menyen finnes ikke på modemet mitt. er det noen andre muligheter for å endret dette? jeg har kobblet til en dlink dir-655 router pga. jeg trenger en extern antenne og har konfigurert den med PPPop, men når jeg skulle inn i modemet fra telenor finner jeg ikke menyen hvor jeg kan velge bridge mode. kan jeg endre dette ved hjelp av den cd`en som følger med adsl pakken? på forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
magnusen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei, Du får ikke gjort det via cden nei. Ta en kabel fra ST780 LAN -> DLINK WAN. Tror ikke du må endre noe i ST780 egentlig. Så må DLINK stå som DHCP (om jeg ikke husker feil). Lenge siden sist jeg satte opp dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Telenor Lenke til kommentar
katalm Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 takk for svar, jeg fikk d til igår, måtte bite i d sure eple å ringe til telenorhjelpen, å de måte konfigurere modemet derfra. i de nyeste firmwaren har de fjernet "setup" menyen i modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå