2ball_ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Holder på å lodde litt på en defekt Logitech MX18. Jeg fant fort ut at det ble vanskelig uten referanse. Jeg har googlet det, men finner ikke Fulstendig bilde av kretskortene. Det er den bare delen av kretskortet med dioden på som er vital. Så vist noen har en slik mus selv og kunne tatt et bilde og sendt det til meg eller noen har bedre "søkeskills" enn meg og kunne finne et bilde til meg hadde dette vært helt himmelsk. Takker på forrhånd for evt. hjelp Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skal se om jeg ikke får skrudd opp MX518'n min i løpet av uka Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Takker så mye Edit: 4min.. Jeg elsker dette forumet Endret 13. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vær heller glad i jobben min som ikke klarer å holde meg opptatt! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 hehe.. Skulle selv jobbet med en JK-Vippe på skolen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå