Gjest Anonym konto Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei, hvor lenge må vi være uten lærer før vi kan gå hjem? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vet ikke om du går på VGS eller ungdomsskole, men på min VGS kan vi gå etter 20 minutter uten å få fravær. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Dette kommer an på skolereglementet på din skole. På min skole så må vi ned på kontoret etter 20min og hvis de ikke klarer å få tak i vikar så får vi lov til å gå. Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Går på VGS ! Har du noe referanse til en lov eller forskrift som sier at vi kan gå etter 20 min? ( slik at jeg kan vise den til læreren hvis h*n gir meg annmerking) Endret 13. oktober 2009 av Anonym konto Lenke til kommentar
peetah Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Står i grunnloven §3-23 under utdanning Går du virkelig på VGS? Klart det ikke finnes noen nedskrevet lov for dette! Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk for svar. Ja, jeg går på VGS. Hvorfor tror du at jeg ikke gjør det? Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vi stakk fra tysken i dag etter 10 min ettersom vikaren ikke møtte opp Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vi stakk fra tysken i dag etter 10 min ettersom vikaren ikke møtte opp Skal også nevnes at vi ikke dro hjem, vi dro på biblioteket istedet og møtte til neste time 09.00 Men siden du spurte i første innlegg, så kan man jo ikke dra hjem med mindre det er siste time . Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Står i grunnloven §3-23 under utdanning Går du virkelig på VGS? Klart det ikke finnes noen nedskrevet lov for dette! Hrmpf.. Det skulle stått der .. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 På min skole var du NØDT til å si ifra Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Å bare stikke etter 10 minutter er ikke akkurat god skikk. Men VGS-elever forblir VGS-elever. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Å bare stikke etter 10 minutter er ikke akkurat god skikk. Men VGS-elever forblir VGS-elever. Så det er god skikk av en skole å ikke gi elevene det de har krav på uten å si i fra.... synes det virker som total mangel på respekt for elevene. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå kan det jo faktisk ha seg slik at læreren f.eks er forsinket, de er jo ikke supermennesker heller. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå kan det jo faktisk ha seg slik at læreren f.eks er forsinket, de er jo ikke supermennesker heller. Vel, lærerne venter ikke på elever som er forsinket hvor lang tid mener du da elevene skal vente på lærerne? Vi lever faktisk i ett samfunn der 99% ++ kan si i fra med kun en sms eller telefon.... så ser ikke helt det problemet. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 På min skole(majorstuen) må det gå 15 minutter, noen skal helst gå til kontoret og si ifra men ingen pleier det Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tror dere kan gå hjem nå Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå kan det jo faktisk ha seg slik at læreren f.eks er forsinket, de er jo ikke supermennesker heller. Hehe, dette tilfellet var spesielt. Læreren var nemlig i tyskland, og det var ikke satt inn noen vikar Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Vgs, er jo bare useriøst:P masse unødvendige fag, elendige lærere og dårlig opplegg. Opplevde en gang at vi satt og venta i en halvtime på læreren, til slutt gikk vi på kontoret for å spørre om hvor han (læreren) ble av. De trodde jo at han var i timen (tydelig at de har 0 oversikt over ansatte) så prøvde de å ringe han men han tok den ikke. Så ringte en i klassen han, og da tok han tlf. Han hadde nemlig tatt lang helg og dratt på hytta:P. Han unskyldte seg foresten senere foran klasse med at han glemte å si ifra til skolen at han tok seg en "sykedag". Så gjorde han det godt igjen med å vise jurasic park i naturafagen når vi hadde om dna slikt:P latterlig.. Endret 24. oktober 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå