Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Lærer kommer ikke! Kan vi gå hjem?

Gjest Anonym konto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym konto

Går på VGS ! :D

Har du noe referanse til en lov eller forskrift som sier at vi kan gå etter 20 min? ( slik at jeg kan vise den til læreren hvis h*n gir meg annmerking)

Endret av Anonym konto
Lenke til kommentar
Vi stakk fra tysken i dag etter 10 min ettersom vikaren ikke møtte opp :ph34r:

Skal også nevnes at vi ikke dro hjem, vi dro på biblioteket istedet og møtte til neste time 09.00 :D

Men siden du spurte i første innlegg, så kan man jo ikke dra hjem med mindre det er siste time .

Lenke til kommentar
Å bare stikke etter 10 minutter er ikke akkurat god skikk. Men VGS-elever forblir VGS-elever. :p

Så det er god skikk av en skole å ikke gi elevene det de har krav på uten å si i fra.... synes det virker som total mangel på respekt for elevene.

Lenke til kommentar
Nå kan det jo faktisk ha seg slik at læreren f.eks er forsinket, de er jo ikke supermennesker heller.

Vel, lærerne venter ikke på elever som er forsinket hvor lang tid mener du da elevene skal vente på lærerne?

Vi lever faktisk i ett samfunn der 99% ++ kan si i fra med kun en sms eller telefon.... så ser ikke helt det problemet.

Lenke til kommentar

Vgs, er jo bare useriøst:P masse unødvendige fag, elendige lærere og dårlig opplegg. Opplevde en gang at vi satt og venta i en halvtime på læreren, til slutt gikk vi på kontoret for å spørre om hvor han (læreren) ble av. De trodde jo at han var i timen (tydelig at de har 0 oversikt over ansatte) så prøvde de å ringe han men han tok den ikke. Så ringte en i klassen han, og da tok han tlf. Han hadde nemlig tatt lang helg og dratt på hytta:P. Han unskyldte seg foresten senere foran klasse med at han glemte å si ifra til skolen at han tok seg en "sykedag". Så gjorde han det godt igjen med å vise jurasic park i naturafagen når vi hadde om dna slikt:P latterlig..

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...