Thanatos Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Skal ha ny pc og lurer derfor på om Hansol 19" CRT 920P TCO-99 er no bra. Skal bruke pc-n til spilling. Bør være 19" og bør komme fra komplett. (bestiller resten fra komplett så...) Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Skal ha ny pc og lurer derfor på om Hansol 19" CRT 920P TCO-99 er no bra. Har en Hansol 19" selv, og er veldig fornøyd med den. Tror imidlertid du vil se forskjell hvis du setter en Hansol ved siden av en dyrere skjerm. Når det er sagt, må jeg få innrømme at jeg til tider sitter ved en dyr Sony flatskjerm på jobben, og savner ikke noe skarphet eller lignende når jeg slår på Hansolen hjemme etterpå. Jeg anbefaler Hansol hvis du har ett litt stramt budsjett. Stabilt bilde, skarpt bilde og klare farger (kjører 1280x1024 i 85hz). Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Tusen takk for hjelpen! Tar den jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå