Gå til innhold

Irriterende bot pga filminnspilling

Cyrenia

Anbefalte innlegg

Ble litt frustrert da jeg gikk forbi bilen min i går kveld.. Hadde parkert på en helt lovlig plass rundt blokka mi.. Parkerte der på fredag kveld... Så PLUTSELIG i løpet av helgen fant noen ut at de skulle sperre av gata og lage film der.. det ble på ett eller annet tidspunkt satt opp skilt.. men jeg gikk ikke forbi i helgen og så ikke dette... dermed bot..

Er det noen som vet om det er noe regler for at man må sjekke bilen f.eks. en gang i døgnet eller noe? eller har det noen hensikt i å klage?

lyst å sende hele bota til nrk.. dems feil hele greia!!!!! :(

Endret av Cyrenia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

filmstjerne selges ja... haha.. den var bra.. Jeg har egentlig kommet litt over det nå.. Er generelt lei av å aldri finne plass rundt der jeg bor..nå er det masse veiarbeide også..dvs enda færre plasser.. men det er jo ulempen ved å ha bil i byen..

Vet ikke hvilken film..var kanskje en serie.. nrk ihvertfall.. de dreiv å pakka sammen da jeg spurte.. og han jeg spurte var så sur at jeg tenkte det var best å ikke spørre mer.. hehe

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med meg for mange år siden. Bilen min stod parkert i et område det foregikk diverse vegarbeid. Det var lov å parkere på de plassene. Inntil en dag da det ble satt opp et parkering forbudt-skilt i enden av kvartalet, godt gjemt bak grus, gravemaskiner og annet dill.

Da jeg kom hjem etter jobb den dagen oppdaget jeg at de holdt på med å asfaltere parkeringsplassen. Hvor var bilen? Alle bilene som stod der ble tauet bort. Jeg måtte hente den på den gamle inntauingssentralen ved Ullevål stadion. Det ble bot for feilparkering og gebyr for borttauing. Totalt unødvendig.

Jeg klagde til Trafikketaten, men saken kom aldri noen vei. Jeg tror ikke de har sett på klagen min eller tegningene jeg sendte inn. De har vel nok å gjøre med å fly rundt i byen og bøtelegge folk.

Ja, man skal sjekke bilen hver dag. Men hva om man skal på ferie da? Da må man jo be venner om å passe på både plantene, hunden og bilen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...