Nitrius Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ja jeg kjøpte meg Rainbow six 3 Raven Shield i dag og etter jeg har spillt i ca 1 minutt så sier plutselig stop og spillet stopper! så får å få spillt igjen må jeg skru av og på maskinen! dette er det ensete spillet som crasher spiller Morrowind og men der har jeg ikke dette problemet bare i Rainbow six 3 Raven Shield! noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 skal, på grunn av avatarn din, satse på at du har ati 3dkort (som meg). Hadde samme problemet, måtte innstalere de nyeste driverne på nytt, så funket det... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 ja jeg har 1.2 patchen ja men jeg unistallerte spillet nå kansje det blir bedre uten patchen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 åå ingen ting hjelper har prøvd å unistallere spillet nå men spillet fryser forsatt etter 1 minutt cirka! noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Du la jo ut akkurat samme post på games.no sitt forum også, men har du sjekket med ubisoft enda? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 hehe vet det! det er fordi jeg vil ha fortere svar? det er vel ikke galt det? :-? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hehe vet det! det er fordi jeg vil ha fortere svar? det er vel ikke galt det? :-? jo #1 folk gidder ikke svare på noen av dem #2 det er i mot forum reglene (denne posten er i feil kategori) Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hadde akkurat samme problem.... Hos meg var det den nye TwinMos brikken min som var problemet. Fjernet den, og spillet funka som bare det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Hadde akkurat samme problem.... Hos meg var det den nye TwinMos brikken min som var problemet. Fjernet den, og spillet funka som bare det. oki kansje det er det som er problemet mitt her og Twinmos pc2700 512RAM hmm skal kjøpe en til snart så får jeg se! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 uansett så har RvS et grusomt problem med FPS og ATi kort...ytelsen er horribel...men de har iallefall inrømmet at de har problemet, og at det jobbes med det.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 rart syns jeg for jeg har sånn 60 fps hele tiden det minste jeg har sett jeg har vært nedi det er når det skjer mye på skjermen er 35! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå