Gå til innhold

programmer avsluttes + restart

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste to dagene hatt store problemer med å kunne bruke macen da samtlige programmer avsluttes av seg selv, og/eller maskinen bes om at den skrus av. Dvs, jeg kan åpne et program feks word og bruke dette en liten stund før det avsluttes. Andre ganger kan jeg kanskje bruke den over en litt lengre periode(maks 20 minutter) før det avsluttes av seg selv. Det samme skjer ved bruken av Safari, Adium, diverse spill og Os'et i seg selv. Bruker Leopard 10.5.8 hvis dette skulle ha noen betydning for hva som kan være feilen.

Jeg har googla problemet og det viser seg at det er en del mac brukere som har hatt samme problemet uten å ha funnet noen heldig utvei. Jeg har også prata med noen som er en smule mer mackyndige enn meg som sier at problemet kanskje kan være harddisken, men jeg har ingen problemer med å lagre ting, eller kunne kopiere ting til en ekstern harddisk( forutendet at finder også avsluttes av seg selv innimellom). Kan det da fortsatt være den, eller er det noen andre lumske saker som har bestemt seg for å ødelegge dagene mine?

Noen som har noen ideer om hva problemet kan være?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...