Never Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Sitter her å sikler på noen harddisker .... men er usikker på hvor stor HD mitt HK takler? asus A7V133-VM har også forstått det slik at win kun takler partisoner mindre enn 127 gb hvis da mitt HK takler en 160gig disk er det da nok å partisjonere disken i 2? 2x80gb foreks ( har lest manualen til HK men finner ikke noe om HD begrensing der... dette gjelder og mitt nforce1 kort også..) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hvis hovedkortet bare takler 127GB disker så takler det bare det, uansett hvor mye du partisjonerer men maxtor har et lite søtt program for sine disker som vistnok skal fixe slikt... har ikke hatt bruk for det selv, men skal vist funke det oxo. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Tror nok hovedkortet ditt klarer disker på over 137gb, men du må enable 48bits adressering for at windows skal takle det. Det kan gjøres her eller her Lenke til kommentar
EGGE Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hk støtter 160gb disk, med siste bios. Med tanke på problemer med OS, er det vel like greit å partisjonere, eller hur? Lenke til kommentar
Never Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå