Ze0s Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jeg lurte på om noen her vet om en bra mob forsikring.. kriteriene mine er at mobben kan få fuktskader (er en del på sjøen) og at den kan bli stjålet. at den ikke er dyr gjør jo heller ikke noe Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Då er vel netcom si forsikring det som skulle vere det som dekker behovet "Netcom Totalforsikring Pluss" til 42,- pr mnd. Forutsetter då netcom abo, ikkje kontant. http://www.netcom.no/default.asp?Identificator=1.1.2 (høgre meny) sitat Dekker fuktskader. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 har chess (dessverre??) det finnes ingen "abbonement uavhegige" da? takker for svar Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 chess har ingen forsiking. temaet er tatt opp i denne tråden http://forum.amobil.no/viewtopic.php?t=115...ight=forsikring mvh JanEirik Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 jepp, har fått med meg det. det jeg mente var om det fantes noe selskap som ikke brydde seg om abbonnementet du brukte.. kanskje fra et forsikringsselskap som If e.l.?? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tilbyr ikke Elkjøp forsikring da? Klart du må ha kjøpt mobilen der også da, men men... Har ikke de i 3 eller 5 år. Er ikke den forsikringa ganske rimelig også? Hørt rykter om at Elkjøp har satt ned forsikringa til et år, og at den ikke gjelder tyveri og ... ... ja, husker ikke. Stemmer det? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Elkjøp har i allefall hatt ei bra forsikring tidligare. En kompis av meg kjørte over mobilen med dumper ved et uhell og fikk ny samme dag.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Elkjøp har i allefall hatt ei bra forsikring tidligare. En kompis av meg kjørte over mobilen med dumper ved et uhell og fikk ny samme dag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå