shalis Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Som overskriften sier, hvordan får jeg lagt på en bakgrunnsfarge som forandrer seg etter hvor stor skjerm folk har? Og hvordan får jeg midstilt siden uten at alt forskyver seg? Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mener du at hvis du f.eks. har 1280x1024 i oppløsning skal bakgrunnen være blå og hvis oppløsningen er 1024x768 så skal bakgrunnen være rød? for å midtstille siden legger du til dette i CSS: margin: 0px auto; Lenke til kommentar
mattisaas Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Om du vil ha det til slik YaNkEs sier ang. oppløsning og farger, vet jeg på stående fot ikke om det finnes noen løsning for dette i kun CSS. Men det lar seg sikkert gjøre med litt JavaScript. Tør jeg spørre hvorfor du vil ha ulik bakgrunnsfarge etter skjermoppløsning? Når det kommer til midtstilling av siden kan det være du ikke har innholdet i en såkalt "wrapper", i.o.m. at du sier at "alt forskyver seg". Med andre ord; spesifisér spørsmålet ditt litt og fint om vi får vite hvor mye du kan av koding, så ingen lager en diiiger guide forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå