Akvarius Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heisann, er det noen som har kjøpt cat5/6 extendrer for enten HDMI eller DVI og har ca pris på disse? På jobb har vi brukt Extron DVI 201 , og disse ligger på ca 4-6KNok, noe som eg faktisk syns er litt for dyrt. Så spørsmålet er vel om noen kjenner til andre som er billigere. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Når det gjelder alt av kabler og småelektrisk utstyr, ville jeg sjekket www.dealextreme.com. De pleier å ha det meste til en pris som ikke likner prisene her i Norge. Gratis frakt, men siden de holder til i Hong Kong, kan det ta oppmot 2 uker før du får varene. Med de prisene de har der, er det etter min mening absolutt verdt ventetiden Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kunne denne løsningen fra Octava til 179 Euro være av interesse. Dealextreme har CMI sin extender til ca 60 dollar. Nå rapporteres det dog om en del "rusk" knyttet til CMI sine extendere, men med en så lav pris er det ikke store risikoen. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Supert , takker for svar. Denne DVI/HDMI extenderen virker egentlig perfekt siden den både har 1080p og UXGA(1600*1200) Endret 14. oktober 2009 av Akvarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå