grandiosa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 har tenkt å kjøpe noen lys for å lye liv i hverdagen min http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...p?artId=BMCCFLB eller http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...rtId=PCELCAB3GR hvilken er best. hvordan får de strøm. er det bare å plugge dem i en strøm kontakt fra strømforsyningen eller??? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg villle tatt katoden glatt ! Begge får spenning/strøm gjennom en innverter som gjør DC til AC og legger til et noen hundre volt og en del frekvens som du igjen kobler til en vanlig strømkontakt i pc'en Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 jah. hvordan fester jeg den Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 katoden eller inverteren ? begger kan du feste me det du har vel . men dobbelside teip eller borrelås straps ville være det beste :smile: Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 blir nok katoden. hmm dettte virker alt for lett Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jah hvorfor skal det ikke være lett ? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 å montere en katode er ikke akkurat en casemod, derfor er det lett... monteringen er enkel: 1. åpne kabinettet 2. teip fast borrelås greiene der katoden og inverteren skal sitte 3. teip fast de andre borrelås greiene på katoden og inverteren 4. sett inn inverter og katode 5. plugg katoden i inverteren 6. plugg strømledning i inverteren 7. lukk kabinettet før du begynner anbefales det å slå av pc'en da, ikke nødvendig, jeg hadde sikkert greid det med pc'en på strømbryter kan også være lurt å ha, men det gidda jeg ikke ta med fordi det ikke er nødvendig... Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det koster jo 55kr for kald katoder på microplex.no da.. Hvorfor kjøpe så dyre? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Det koster jo 55kr for kald katoder på microplex.no da..Hvorfor kjøpe så dyre? viste ikke at de hadde billigere. men jeg skulle bestille forsjelli annet rart som der som de ikke har på microplex. og om jeg skulle bestilt den der ville portoen ha dratt med seg overskuddet. porto. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Katoder tåler jævla lite. jeg har lyst på neon jeg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg ville alltid handlet på Microplex. Vil anbefale deg å kjøpe en inverter med to utganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå