Backmann Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Heihei! Slo på pcen i går kveld for å starte noen nedlastningsprogrammer som kunne stå og laste ned over natta og i skoletiden dagen etter, da jeg kom jeg fra skolen, satt jeg meg som vanlig foran pcen og pumpa musikk så gåshuden piplet fram. Men syntes det var noe rart... Da jeg stilte littegranne på volumet, maxa den hele dritten, samme skjedde når jeg prøvde å stille ned volumet litt.. Så det var enten fullt volum, eller ingenting.. Men ikke bare det, pcen var usedvanlig treg og... Så jeg ga faen og restarta hele møkka. Da jeg skulle starte den på nytt, sto bare bios'en og blinka... Det samme har skjedd før, men det har gått over etter en time eller to, men ikke nå.. Hva tror dere har skjedd? Diverse specs: EVGA nForce 780i SLI, nForce-780i SLI. Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz @ 2,8GHz. OCZ DDR2 4 GB Platinum Edition Dual Ch. PC2-8000 2x2048MB 1000MHz. (5.5.5.18) alt i alt = 8gb. Vista 64 bit. XFX GeForce 9800GTX+ XXX. Film av problemet: http://www.youtube.com/watch?v=xu7y-PJa24Q mvh. Backmann Endret 13. oktober 2009 av Backmann Lenke til kommentar
JAH Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ville prøvd a resette bios først.Kanskje et minne problem.Ser at memory controller irq = NA. Ikke lett å se, men hva står det nederst på skjermen (det som ikke blinker)? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva betyr "sto bare bios'en og blinka"? Betyr det at det er den vanlige BIOS informasjonen på skjermen og at hele skjermen blinker? Eller betyr det at hele skjermen er sort og en cursor står og blinker? Eller noe annet? Lenke til kommentar
Backmann Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ville prøvd a resette bios først.Kanskje et minne problem.Ser at memory controller irq = NA.Ikke lett å se, men hva står det nederst på skjermen (det som ikke blinker)? "Boot from CD" "Boot from CD" Står to ganger.. Hva betyr "sto bare bios'en og blinka"?Betyr det at det er den vanlige BIOS informasjonen på skjermen og at hele skjermen blinker? Eller betyr det at hele skjermen er sort og en cursor står og blinker? Eller noe annet? Sjekk linken jeg har lagt ut.. Lenke til kommentar
Backmann Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ville prøvd a resette bios først.Kanskje et minne problem.Ser at memory controller irq = NA.Ikke lett å se, men hva står det nederst på skjermen (det som ikke blinker)? "Boot from CD" "Boot from CD" Står to ganger.. Hva betyr "sto bare bios'en og blinka"?Betyr det at det er den vanlige BIOS informasjonen på skjermen og at hele skjermen blinker? Eller betyr det at hele skjermen er sort og en cursor står og blinker? Eller noe annet? Sjekk linken jeg har lagt ut.. Kjøpte nytt hk, så nå er problemet løst : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå