Oly Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Jeg har et 42" stort LCD-TV på romme mitt, og det kommer vel ikke som noen overraskelse at de innebygde høyttalerne i denne TVen stinker. TVen bruker jeg for det meste til Blu-ray's og TV-Serier. Jeg er da på jakt etter to stereohøyttalere til denne TVen, for å dekke mine lydmesige behov. Surround blir litt for rotete for mitt rom, så stereo burde holde lenge for meg. Men tingen er at jeg heller ikke trenger noen "overkill" høyttalere da, for mitt lydnivå skal ikke være slik at det verker i øyrene akkurat. For meg holder det om lydnivået er høyt nok for det som er vanlig ved filmtitting, dvs moderat lydnivå. Derfor fant jeg noen billigere høyttalerpakker på nettet, og jeg lurer på om dere lydentusiaster har noen formeninger om disse høyttalerne: JAMO S 406 Dark Apple Proson Event 6 Black oak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er stativhøyttalere et alternativ? Det er ofte mye god-lyd å hente i slike høyttalere fremfor gulvhøyttalere i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Er stativhøyttalere et alternativ? Det er ofte mye god-lyd å hente i slike høyttalere fremfor gulvhøyttalere i denne prisklassen. Ja, dette virket jo som et bra alternativ. Visste ikke helt hva det var for noe, før jeg nettop googlet det opp etter å ha lest ditt innlegg Isåfall, noen forslag angående billige og gode stativhøyttalere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) XTZ 93WMT Pyramide er ikke dumme. Endret 13. oktober 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Støtter flerek her - har du et lite rom så er stativ pluss evt. en sub et godt alternativ. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette virket som noen kjekke høyttalere da, men jeg er litt i tvil om jeg bør bruke så mye penger på høyttalere nå, ettersom jeg er en fattig student. Tenkte mer på noe brukbart til pluss/minus 1000 kr da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da har du jo selvfølgelig XTZ 89 monitor og Patos Basic 110. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå