knottsau Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal bestille og betale flybilletter på norwegian.no, og da må jeg fylle inn hvilken kredittkorttype jeg skal betale med. Dette er alternativene: Amex Bank norwegian visa Diners credit Mastercard/Eurocard credit Mastercard/Eurocard debit Visa credit Visa debit Hva skal jeg velge da når jeg har vanlig visa bankkort fra sparebank1? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Visa debit fungerte hos meg, bare prøv, er det feil valg kommer det en feilmelding og du kan prøve igjen. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det gikk, takk Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Trykk på Løst-knappen , øverste post. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Som en tommelfingerrel videre er et debiteringskort det vanlige bankkortet ditt, kredittkort er for kreditt. Lenke til kommentar
illest Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Drar opp igjen denne. Jeg har også vanlig Visa kort fra Sparebank1, men "Visa Debit" betaling funker ikke hos meg?? What to do? Lenke til kommentar
illest Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ehh.. Norwegian tar visstnok ikke Visa "Bankaxept". Fuck. Da må jeg altså velge et annet selskap å fly med da? Merkelige greier.. Første gangen jeg opplever at bankaxept ikke fungerer som betalingsmetode. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ehh.. Norwegian tar visstnok ikke Visa "Bankaxept". Fuck. Da må jeg altså velge et annet selskap å fly med da? Merkelige greier.. Første gangen jeg opplever at bankaxept ikke fungerer som betalingsmetode. Jeg ser ingen grunn til at Visa Debet ikke skulle fungere. Sjekk at du skriver kortnummeret (ikke kontonummeret) riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå