Kloever Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Synd jeg ikke fikk med hele halen, ellers synes jeg det ble ganske bra. Ris og ros tas imot med takk Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Fin hund. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Bildet virker dessverre uskarpt. Og det blå lyset i bakgrunnen burde nok ikke vært der. Men du er inne på noe. Fin "bue" i bildet, selv om halen mangler litt. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 En hovedregel ved dyre-bilder er å fokusere på øynene. Ansiktsuttrykket er ikke så sentralt i denne komposisjonen, men jeg savner likevel ansiktet til hundern. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er et bilde fra normal synsvinkel, ned på en hund som ligger på golvet. Ikke stort man kan få ut av det i utgangspunktet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Utrolig fin hund! Hvis du setter/legger deg ned på gulvet og kommer i høyde med hodet til hunden vil du få ett bedre perspektiv på hunden, så det ikke blir "ovenfra-og-ned" bilder. Eksempelkatt: http://i16.photobucket.com/albums/b14/none...tter2108015.jpg Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg var spent på hvordan dere ville vurdere et bilde tatt med mobilkamera, det var eneste grunn til at jeg postet Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva er spesielt med et mobilkamera? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hva er spesielt med et mobilkamera? Jeg lurte på hvor stor vekt dere ville legge på kvaliteten, og hva dere ville skrive. Kun en test. Endret 19. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg humrer litt av Ratleto's utrolige konstruktive og positive kommentar. Fin "bue" i bildet :!: Virker som du strevde litt med den Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, og dette er altså takken for at man prøver å finne noe som helst positivt med bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå