toazty Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 har 26inn og 3,5 ut linje fra get, men har tatt all mulig speed tester, over en periode på flere uker, men får likevel aldri over 15inn og 1,5 ut skal kontakte get i morgen, men er det mulig å få en forsterker til signalene? er det noe jeg kan klage på , eller er får jeg bare til svar " du bor for langt fra setralen , thats life.. ? skal ha lan om ikke så lenge med 6-7 personer på linja så hadde vært greit å hatt et hakk bedre linje. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ring get. Det er ikke sikkert linjen din ikke har høy nok bånbredde for alt jeg vet. Mener å huske det var en(eller flere) sider hvor man kunne måle båndbredden på linjen. Husker dog ikke url-en til noen av dem. Men get skal kunne kjøre egene tester og raskt finne ut om du får mindre enn du har krav på. Vist dette er max du kan få ut av linjen vil jeg anbefale deg å dgradere abonomentet. Er ikke noen poeng i å betale for en hastighet du aldri vil kunne få. Endret 12. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå