Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med ei jente, usikker på om hun liker meg lenger

Anbefalte innlegg

For litt siden møtte jeg ei jente gjennom en venninne, og i helga var vi på fest sammen alle tre. Vi hadde det ganske gøy og denne jenta la ann på meg etterhvert. Jeg synes hun var ganske søt så jeg flørtet litt tilbake og vi endte opp i samme seng med mye kos, men ble ikke noe sex. Det var hun som ikke ville, da hun ikke var en person som hadde sex med hvem som helst med en gang, hennes egne ord. Jeg prøvde meg ganske mange ganger for å si det slik, men hun stoppet meg hver gang, jeg var veldig full, mens hun var bortimot edru. Hun virket litt redd for at jeg kun var ute etter å komme i buksa på henne noe jeg også ganske sikkert ga et inntrykk av...

Neste dag ble det fortsatt litt kosing, jeg var litt mer care da jeg tok det litt negativt at hun ikke ville dagen før men gjorde ikke noe nummer ut av det. Rett før hun dro sa hun at hun ville bli med ut igjen på kvelden og at hun lagret nummeret sitt på telefonen min.

Her kommer problemene, jeg dreiv allerede på med ei jente fra før, interessen har vært laber fra min side men hun er stupforelska i meg. Jente nr 1 viste om henne, men jeg sa at jeg ikke likte henne så godt, noe som faktisk er sant. Men ihvertfall så skulle vi på fest til denne jenta som var forelska i meg(failfailfaifail jeg veeet, men ikke spør=p), kaller henne bare jente nr 2. Vi ankommer og jente n1 setter seg ned ved siden av meg, jente nr2 kommer å fucker opp og setter seg imellom oss, begynner å flørte med meg, jeg holder meg passiv for det ødelegger jo for meg med jente nr1.

Tiden går og jeg prøver ikke å flørte eller noe med noen av dem, men etterhvert begynner jente nr1 og prate med en annen gutt, jeg skjønner at jeg må gjøre noe og tar henne med ut for å prate. Sier at jeg liker henne mye bedre osv, men jeg får ikke akkurat positiv respons. Kort fortalt blir jeg ditcha for han andre gutten. Dette gjør meg litt sjalu og jeg er som de fleste andre, vil ha det jeg ikke kan få... Jeg reagerer ganske dumt, ender meg at jeg knuller jente nr 2 rett forran tryne på jente nr1, dvs de stormet rommet vårt mens vi holdt på, samt roter med enda ei etter at jente nr 2 har lagt seg.

Jeg har pratet litt med hun venninna mi som kjenner henne og har fått endel info av henne, hun var forsåvidt også på den festen, det jente nr 1 sa til hun var hun syntes jeg var veldig kjekk og pen og sånn, det har hun sagt til meg også at hun syntes allerede første gang hun så meg, men at jeg allerede hadde hun andre osv og at hun derfor ikke ville prøve seg på meg. Hun dreiv da heller på med han andre gutten resten av kvelden og det virket ikke som om hun brydde seg så veldig mye om meg bortsett fra at hun ville danse med meg, hun sendte meg melding når jente nr2 lå i fanget mitt om at jeg burde knulle henne med masse hjerter og sånn, aner ikke hvordan jeg skal tolke den.

Ihvertfall det som skjer fremover er at jente nr 1 finner ut at han gutten ikke er noe særlig å satse på, etter ting hun har hørt av mange andre, de prater sammen fortsatt det vet jeg, men virker ikke utifra det jeg har hørt og sett at de er på g lenger, virker som det er gutten som prøver å smiske litt. Jente nr 1 ringte meg idag også, hun skulle ha en tjeneste men jeg sa jeg ikke hadde tid, orker ikke bli utnyttet, men samtidig vil jeg møte henne for å se hvordan ting er, jeg aner ikke hvor jeg har henne hen da jeg ikke har pratet med henne noe særlig etter lørdagen(den festen vi var på). Annet en på tlf idag.

Jente nr 2 begynner å ta av nå også, hun prøver å ta steget videre, men jeg holder igjen for harde livet, jeg stoppet henne fra å suge meg mens vi lå og så film og det burde vel være et rimelig kraftig hint? Ellers er jeg care på tlf, sender korte meldinger som ikke er ment å svare på, starter aldri å sende og sender aldri siste melding. Har ikke lyst til å såre henne heller og jeg er litt feig så er ikke så lett å si ifra.

Jente nr 1 var i utgangspunktet ikke noe annet en litt fyllarot fra min side og jeg var ikke betatt eller noe, men måten hun "ditchet" meg på uavhengi om det var fordi jeg allerede hadde noe på g med en annen eller ei gjorde meg ganske sjalu og jeg tenker endel på henne og vil at hun skal komme tilbake til meg. Jeg føler at det blir teit av meg å krype tilbake til jente nr 1 nå og prøve å forklare, litt verdighet må jeg få lov til å beholde, jeg prøvde jo å prate med henne på den festen, men tror kanskje hun missforstod meg litt, vet ikke helt.

Noen som har en aning om hva jeg bør gjøre? Bare vente til vi møtes tilfeldig eller at hun tar kontakt å se hvordan hun oppfører seg? Tror isåfall jeg kanskje må småflørte litt får å få henne på gli igjen, om jeg ikke fucka opp for godt da, men det finner jeg vel ut.

Tror jente nr 1 har litt intrykk om at jeg kun var ute etter å komme meg i buksa på henne, mtp at jeg prøvde meg ganske mye på henne når vi lå i senga sammen i tillegg til at jeg var bortpå to andre jenter dagen etter som hun fikk med seg. Lyser jo ikke akkurat goodguy av det, men jeg er jo egentlig ikke sånn til vanlig, når hun ditchet meg på den måten måtte jeg "trøste" meg litt =p

Noen tips anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes egentlig ikke dette hørtes så mørkt ut. Tror du trygt kan sende Jente 1. en melding og spørre om hun vil møtes - svarer hun ja så er jo det flott, svarer hun nei så får du bare la være å bry deg så godt du kan. Så angrer hun nok ganske kjapt. :)

Lenke til kommentar

Jeg føler liksom litt at det er hennes tur da, jeg prøvde å forklare meg så godt jeg kunne, men hun stakk bare fra meg med han andre gutten. Det jeg liksom ikke skjønner er om hun egentlig vil ha meg og at jente nr2 gjorde at hun ikke gadd alikevel, eller om hun nå bare vil være venner.

Kanskje invitere henne med ut til helgen hvis jeg ikke hører mer fra henne innen den tid? Skal vel tåle et nei og jeg kommer ikke til å ligge hjemme å sippe over henne, men har fortsatt lyst på hun for å si det slik. Jeg liker best å ta ting face2face og ikke over telefon og slikt så håper vi møtes en dag, helst på hennes insiativ^^

Bare litt redd for at hun glemmer meg nå hvis jeg ikke gjør noe, men tiden vil vel vise.

Lenke til kommentar

Hmm, en liten update^^

Det viser seg at jente nr1 har tatt kontakt med jente nr2 da har hun vist gravd veldig etter hvordan det gikk med oss, og snakket mye om meg og hvordan statusen var mellom oss. Hun har derimot ikke tatt noe kontakt med meg siden hun ringte meg igår.

Hun prater enda litt med han andre gutten, det som gjør meg sykt forvirra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...