Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar PC til 4 000 +/-

Anbefalte innlegg

Hei, nå gikk akkurat skjermen/skjermkortet (er ikke helt sikker, men det betyr i mine øyne at den er ferdig) til min HP Pavilion fyken. En PC med mye feil som jeg har vært lei en stund, og dette var siste dråpen. Nå er jeg på jakt etter ny.

Bruken min på en PC er svært enkel og jeg bruker den til lite. Jeg er selvfølgelig på internett(bruker Firefox), samtidig som jeg spiller Football Manager(systemkrav, nå kommer snart FM 2010, men det regner jeg med har samme systemkrav) veldig mye. I tillegg streamer jeg av og til fotballkamper på VLC og hører på musikk på Spotify. Altså helt enkle programmer, så jeg er altså ute etter en lett og billig PC, som kan kjøre dette, om så samtidig, til en bra fart uten å fryse seg fast eller bli glovarm som min forrige PC kunne finne på å gjøre.

Jeg er ingen stor PC-ekspert, men det jeg ser fremfor meg er en 15' eller 17' skjerm, med 2 GB RAM og 150 GB harddisk +/-. Dette er det jeg kan om systemer og slikt, altså ikke mye, så jeg håper på å få hjelp til å finne ut om skjermkort, hovedkort og alt sånt.

- Sinilio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...