Hans_Hölzel Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg har nettopp fullført videregående med mindre tilfredsstillende karakterer, og har et par spørsmål angående sekundærvitnemålet. Jeg har tenkt å ta opp en del realfag, da jeg gikk økonomisk linje på vgs. Vil jeg da f.eks kunne stryke markedsføring fra hele vitnemålet om jeg tar opp fysikk eller kjemi 1 og 2? De jeg er sikker på å ta opp er R1, R2 og F1. Endret 12. oktober 2009 av Fredrik_HT Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 http://74.125.77.132/search?q=cache:EeElww...lient=firefox-a I følge denne (krever innlogging, men google har en noen måneder gammel versjon i cache) kan du slette fag (som du ikke er trekt opp i eksamen til) fra førstegangsvitnemålet om du tar nye fag i løpet av videregående. Jeg finner ikke noe om at dette også gjelder sekundærvitnemål, men jeg vil tro det gjør det, så lenge vitnemålet tilfredsstiller kravene til vitnemål (som jeg ikke kjenner for kunnskapsløftet). Merk at om du er trekt til eksamen i økonomi, kan det ikke slettes fra vitnemålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå