K-L-E Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 hei! Når jeg skal rende i Sony vegas 8 pro, får jeg et problem hvor det tar så lang tid. Selv om klippenenes lengde er på 2 min tar det lang tid, rundt opptil en time. Jeg bruker et Canon Legria hf 200 kamera, og tar opp med høyest kvalitet (Merker at filene til Canon er grusomt store) Er usikker på hvilken format jeg skal rende filmene i. Men selv med default .avi tok 40 min med opptak rundt 12 timer å rende. Har gått etter en guide hvor å lage en "youtube format" som funket bra og renderingen gikk litt raskere, men kvaliteten ble ikke som forventet, dårligere enn selve filens opprinnelse. Skal det ikke være mulig at det tar kortere tid å rende? Selv med HD rendering. Har ikke noe dårlig pc vil jeg si. Jeg tipper renderingen er avhengig av CPUens hastighet. Jeg har en 2.5 GhZ quad core (intel Quad Q9300) og skjermkortet har vell ikke så mye og si, men det er gtx 295. Formaterte Pcen nylig også, men det er det samme fortsatt. Takk Lenke til kommentar
K-L-E Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Feil del av forumet, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg