MrLee Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er det bare meg, eller er det ikke sååå positivt å markedsføre en bensin som "wee-power" her i norge? wee as in small Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 funker den nye bensinen? er den verdt å betale litt ekstra for? på ein 4-takter 125ccm sykkel også? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 hakke peil, jeg ser/hører bare reklamen jeg men jeg har ekstremt liten tro på at en bensin som angivelig gir motoren mer kraft vil gi meg hurtigere reaksjonsevner og slikt...at motoren er sterkere vil vel bety at det tar lengre tid å bremse f.eks? lol Lenke til kommentar
ygo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nå er det vle ikke rare eventuelle kraften det er snakk om heller. Bare det å gå over fra 95 oktan til 98 oktan fører jo til bedre ytelse . Men er jo ikke akkurat snakk om at du får 50hk mer feks... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Dere tar litt feil her mener jeg! Den nye V power bensinen er bare en bensin som gjør at den rengjør ting som ventiler feks. og da får du bedre ytelse hvis ventliene dine er sotet, men du får ikke flere hester en det du hadde når motoren var ny, den bare "rengjør" litt for deg. Så bilen din vil aldri gå bedre en når den var ny. Det er det jeg tør å påstå, er det feil, så bare heng meg! Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg har mer tro på at et lenge etterlengted oljeskift (med påfølgende skifte av oljefilter) vil gjøre større underverker for min bil enn det der skvipet fra Shell. Eventuellt kutte av eksosrøret... 8) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Fyll heller tanken med metanol, det gir "litt" mer HK Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Har kjørt med V-Power en uke nå, på en 50cc. Merker liten forskjell utenom at min bruker mindre bensin en før Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 beste tipset for å bruke lite bensin er jo å hive ut motorn da og bruke pedaler. om den bensinen funker tror jeg ikke sett på en flymotor så går det fort da Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Nå er det vle ikke rare eventuelle kraften det er snakk om heller. Bare det å gå over fra 95 oktan til 98 oktan fører jo til bedre ytelse . Men er jo ikke akkurat snakk om at du får 50hk mer feks... Tror vi snakker blyfri her vi ja du... ikke oktan, og nei det er ikke mye ytelsesforskjell mellom de to, 98 blyfri har høyre varme når det brenner..... Fyll heller tanken med metanol, det gir "litt" mer HK metanol? nitrometanol tenker jeg vi sier.. men da går sylinderen til helvete FORT! V power: V-power renser ventliene i motoren, dette er stort sett bullshit... eller... den RENSER ventrliene ja, men effekten av det betviler jeg. Nå har det seg da sånn at den funker faktisk bedre på 2 taktere enn på 4 taktere, så dere med moped eller 125cc 2 takter kan jo prøve (eller dere med båt med 2 takter) men på en 4 takter (bil, noen båtmotorer og mellomtunge/tunge motorsykler + enkelte 125cc) er dette bare tull og fanteri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå