finfyr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Min mor har en Lenovo laptop, hvor hun har lagret noen bilder og brukt til lesing av mail. Det har seg slik at maskinen uten videre, ser ut til å ha blitt gjenopprettet tilbake til 3. oktober. Det vil si at alt funker nå, men alle bilder og filer opprettet etter 3. oktober er borte... Noe som kan gjøres for å hente fram disse filene? Takk Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Systemrestore skal ikke påvirke bilder og andre private filer. Men for sikkerhetsskyld ta backup av det du har nå. Gå inn i systemrestore igjen på startmenyen -tilbehør osv Klikk Undo System Restore, så Next. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er ikke noe valg som heter Undo system restore... Dessverre. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Sikker på at den har resatt seg da? Det skjer ikke av seg selv, det er 100 ting å trykke på , restart osv. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei, jeg er ikke sikker Og jo mer jeg leser om problemet, mer sikker blir jeg, på at den ikke er gjenopprettet. Spørsmålet da er: Hva har skjedd? Alle bilder, mail osv etter 3. oktober er borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå