tendilenz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 I youtube får jeg feilmeldingen Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. Det pussige er at jeg kan se youtube-videoer som er ....embedded(?) i for eksempel forum-tråder her i gården. Og Java vet jeg fungerer fra andre siter. Har deinstallert/reinstallert siste Flash player samt oppdatert Java samt enablet alt av Java scripts etc. OS: Win XP Pro Browser: Opera 10, IE8, Chrome 3.0 (men ikke samtidig da) Noen som har en løsning og kan tenke seg å servere den på et sølvfat til meg? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jasså, du reker rundt i gamle tråder bare for å foreslå å installere en fjerde browser? Hadde håpet på en annen løsning egentlig. Men takk for forslaget. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sikker på at du har fjernet riktig versjon av flash? Er forskjellige versjoner for IE og Firefox/Opera. Har du fjernet alle spor og versjoner? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Nei, jeg må kanskje prøve å fjerne/reinstallere Flash igjen da. Forskjellige versjoner for Opera og IE? OK, det visste jeg ikke. Får forfølge det litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå