Loefthal Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 ....En med 85 iq vil være stokk dum, mens en med 110 iq er vanlig+ Avatar og problemstilling sier jo sitt. Og du ligger på de 95? STERKT påtvunget dårlig spøk til side... OT: Jordnærhet og fornuft! Sjarmerende øyne Humor Utseende er jo heller ikke uvesentlig. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, hva er den en person må ha for å være attraktiv i dine øyne?Topp 3? Snille gutter med humor og glimt i øyet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 - empati og omtanke for andre - selvironi og selvinnsikt - verdier som matcher mine - egne interesser og hobbyer uten at de spiser for mye tid - selvstendighet - fine øyne og fint smil Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) - Endret 3. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ' de sexy og lettlurte Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Først og fremst humor og snillhet for min del. Jeg blir annsett som veldig morsom, så ei jente som ler av alt jeg sier selv når det er seriøst blir litt for mye. Har egentlig aldri brydd meg noe om intelligensen til jenta, syns noen jenter som er dumme i hodet kan være veldig sjarmerende. Så lenge de ikke lar dumheten gå ut over en selv så er det greit. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Utseende og personlighet er vel egentlig det viktigste. Hun må ha en bra personlighet som jeg liker, da tenker jeg ærlig, smart, snill osv, men samtidig må hun være pen. Hjelper ikke med personlighet når jenta ikke ser ut. Har tidligere prøvd jenter jeg har mye til felles med og liker personligheten, men som jeg ikke liker spessielt når det gjelder utseende, men det har somregel funket dårlig da jeg ikke klarer å få følelser eller lengsel etter jenter jeg ikke finner attraktive. For å ikke snakke om det seksuelle, det funker veldig dårlig for min del om jenta ikke har en fin kropp, med fine former. Trenger ikke være perfekt supermodellkropp, men ei dundre på nærmere 100 er uintressant i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marius_* Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hun må: -Kunne utfordre meg intellektuelt -Like spill generelt -Ha personlighet -I det minste være sånn halveis i form -Kunne le av ting som dette: Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vel en jente burde: *Lage god mat *Gjøre det jeg sier *Gi meg ting *Rydde opp etter meg /Joke mode off *Ansikt *Øyne *Karakter (skille seg ut) *Humor *Intelligens(i den forstand at hun faktisk skjønner ting når facebook blir overhalt) *Rimelig kropp Lenke til kommentar
Gjest Guest_hei_* Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 1. IQ over 1152. personlighet 3. utseende Forskjellen i intelligens mellom en person med 85 og 110 iq er STOR... Hadde du klart å være kjæreste med en med 75 iq, noe som er rett over grensen til tilbakestående?(Sett at du har 100 iq) En med 85 iq vil være stokk dum, mens en med 110 iq er vanlig+ 80-90 er gjennomsnittet. Ikke 110iq. En merkelig ting å komme med egentlig, har ikke hørt noen si ig er viktigst, i og med iq-testen er jo ikke 100% riktig måte å måle intelligens. Og den utelukker stor del av personlighet, da personlighet er så mye mer enn iq. Så ikke bli overrasket over at du kan passe godt i sammen og trives med noen med lavere iq enn 115. Har forresten over 115. Haha.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 @guest_hei: 100 er gjennomsnittet. Dermed basta. 90-110 regnes som normalt. Over 115 er ikke noe særlig spesielt. For å sette det litt i perspektiv, 1 ut av 11 personer har en IQ på 120. Kilde: http://www.iqcomparisonsite.com/IQtable.aspx Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 1. IQ over 1152. personlighet 3. utseende Forskjellen i intelligens mellom en person med 85 og 110 iq er STOR... Hadde du klart å være kjæreste med en med 75 iq, noe som er rett over grensen til tilbakestående?(Sett at du har 100 iq) En med 85 iq vil være stokk dum, mens en med 110 iq er vanlig+ 80-90 er gjennomsnittet. Ikke 110iq. En merkelig ting å komme med egentlig, har ikke hørt noen si ig er viktigst, i og med iq-testen er jo ikke 100% riktig måte å måle intelligens. Og den utelukker stor del av personlighet, da personlighet er så mye mer enn iq. Så ikke bli overrasket over at du kan passe godt i sammen og trives med noen med lavere iq enn 115. Har forresten over 115. Haha.. Det er ikke resultatet på en IQ-test det er snakk om, det er det opplevde nivået. Og 100 er som nevnt snittet, pr. def., det vet en normalt om man ligger over 115. Hvis 80 var snittet hadde verden vært ganske annerledes. Ligger man på 80 kan man i nesten all rettferdighet kalles "dum". Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vel, da har man jo alltids valget mellom et ufordragelig krapyl av et menneske med over 100 IQ, eller en snill omtenksom og morsom person med noen poeng for lite. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vel, da har man jo alltids valget mellom et ufordragelig krapyl av et menneske med over 100 IQ, eller en snill omtenksom og morsom person med noen poeng for lite. Ja, alle med over 100 i IQ er jo ufordragelige krapyl. Og alle bærumsbimbos, prettyboys og mobbere med 85 er snille, omtenksomme og morsomme. host. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det var ikke poenget, men det skjønte du nok Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Humør (ikke nødvendigvis humor) Intelligens Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Selvironi, selvironi, selvironi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg