Nee Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg har nettop lastet ned Vegas Movie Studio Premium. Det eneste jeg lurer på, er åssen jeg får endret farten på videoen og audio! Jeg får til å endre farten mens jeg redigerer videoen. Men når jeg lagrer videon så er det samme fart som orginalen. Så: åssen får jeg redigert farten MED smurfe/mørkere stemme, og lagret den sånn?! Endret 12. oktober 2009 av Eveliniz Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gå til enden av filmsnutten du vil endre farten på.. Hold shift knappen inne, og dra/strekk filen med musa om du vil filmen skal gå senere.. skyv den sammen om du vil det skal gå fort.. tryk så save. (lagre) Bruk youtube til å finne instruksjons videoer om sony vegas.. finnes hundrevis.. i ditt tilfelle: se på denne: http://www.youtube.com/watch?v=Hz1Prh-ai40 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hvis du vil få "smurfestemme", har du mange lydeffekter du kan legge oppå klippet. Endret 13. oktober 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå