Gå til innhold

N97 dårlig følsomhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags følsomhet snakker vi om da? Hvis du tenker på touchskjermen så er ikke jeg enig, tenker du på gpsantenna så er jeg delvis enig og tenker du på signalene selve telefonantenna så er jeg enig. - Hva gjelder siste, så har jeg hørt at nokia skulle komme med enda en fix på den i fwupdaten som slippes om ikke lenge. Merket at min ble bedre med V12.

Lenke til kommentar

Har samme erfaring som bowardsen.

Etter firware-update v.12 har jeg ikke hatt noe problemer med signalet på samtaler, og skjermen syntes jeg er helt super mtp. at det er en trykkskjerm. Har bare hatt en telefon med trykkskjerm før, G900, men den var mye mindre følsom enn N97. Trenger jo såvidt berøre jo.

Lenke til kommentar

Og jeg er helt enig med deg M@R7!N. Så vidt jeg har skjønt så har nokia bekreftet gps problemer, det er visst ikke antenna det i utgangspunktet er noe galt med, men at det ikke er lagt inn noen beskyttelse mellom denne og en annen antenne. Dette skal vist fikses hvis du leverer den inn til en godkjent nokia reparatør.

Hva angår skjermen så har jeg valgt en trykkfølsom skjerm, og ikke en varmefølsom skjerm da jeg er mye ut på fritid og i jobb. Blir det kalt så blir det mye dårligere reaksjon på en x: iphone enn n97. Har testet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...