John Kr Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Når man velger webshopleverandør så er det ut i fra lagerstatus og hvor hurtig varen kan leveres (og pris selvfølgelig). Datoen som settes på varer som ventes inn må være satt for å lokke kunder (min påstand). Nå har jeg hatt bestilling inne hos komplett i 4 uker på en komplett PC. Når vi begynner å nærme oss leveringsdato på komponentene så flyttes datoen 1-2 uker frem i tid. Dette er irriterende. Her burde Komplett vært mer seriøs ved fastsettelse av dato, de må sette en sikker dato ikke en dato som lokker kunder. Det er relativt tungt å se at andre leverandører har fått varen inne mens din ordre står å venter på samme varetype hos komplett. Nå er min ordre utsatt igjen -- Hercules Radon 9800 Pro er utsatt leveringsdato for NT-gang -- Ny dato 060603 Er det noen andre i dette forumet som har opplevd det samme? John Kr Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Innlegget er slettet. John Kr Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 slett ordren og bestill fra en annen plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå