Kenneth Solfjeld Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Himmelen er ørlite granne overeksponert, og så lurer jeg på om en crop på venstre og høyre side ville gjort seg. Endret 13. oktober 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er ingen fotoekspert, men svarer allikevel. Selve bildet var godt, og motivet pent, men jeg mangler allikevel noe å feste øynene på... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 dette var veldig fint. Gjør seg nok bra på en utskrift! Bra dybde, farger og lys.. Flott! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg ville croppet på venstre side; men på høyre side kan du ta litt. Muligens av bunn også? Overeksponering av himmelen plager ikke meg. Lenke til kommentar
boos Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bra bilde. Det har en stemning og et særpreg. Fine fargetoner. Passe sløring på vannet (blir lett for mye). I utgangspunktet fin komposisjon, men sitter ikke 100 pst, ikke heeelt i ballanse slik jeg ser det, men absolutt bra. boos Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Takker for tilbakemeldinger! La inn en versjon med en ørliten crop på høyre side, og litt mere i bunn. Synes det funker bedre for min del. Endret 13. oktober 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Pent og med grei dybde i bildet, men ganske kjedelig. Ikke noe blikkfang og ei heller noen spennende former eller farger som trekker bildet over snittet av slike bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Takker for tilbakemeldinger!La inn en versjon med en ørliten crop på høyre side, og litt mere i bunn. Synes det funker bedre for min del. Funger for meg også. Synes selv at steinen i forgrunnen er nok interesseområde i forgrunnen. Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Pent og med grei dybde i bildet, men ganske kjedelig. Ikke noe blikkfang og ei heller noen spennende former eller farger som trekker bildet over snittet av slike bilder. Smaken er som sagt som baken. Planen her var ikke å pakke bildet fullt av farger og div. blikkfang. Her er ett blikkfang, steinen. Minimalistisk ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå