Gordo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei.. Installerte Pirates of the Caribbean på pcen min for en liten stund siden og da fungerte det helt fint. Så formaterte jeg C: disken og etter å ha installert windows på nytt installerte jeg Pirates på D: disken. Og nå vil det ikke funke. Det begynner å loade og så går det bare utav. Det er forresten snakk om et Pirates of the Caribbean spill fra 2003, fra Ubisoft, som ikke har noe med filmene å gjøre. Kan det være mulig at jeg har glemt å installere noe etter å ha formatert C: disken som gjør at det ikke vil kjøre? Hva i såfall? Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Nå har jeg fikset det problemet, var skjermdriveren som måtte oppdateres. Men nå får eg debugger når eg går innpå.. Noen som veit hva den debuggeren kan være? Lenke til kommentar
Benjamin Alexander Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå har jeg fikset det problemet, var skjermdriveren som måtte oppdateres. Men nå får eg debugger når eg går innpå.. Noen som veit hva den debuggeren kan være? Hmm kanskje det er en slags "safe-mode"... Kanskje det finnes en innstilling for det. Men det er kanskje mulig å finne svaret på på Google også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå