zoliz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg heiv mobilen min i golvet og spratt opp i tven så det bli merke i tven får jeg garanti? vis ikke hva må jeg gjøre for og få garanti på den? TÅLER JO INGENTING DEN DRIDEN;) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor i alle dager skal produsent betale når det er du som er årsak til skaden? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 garanti er når produktet plutselig slutter å funke, ikke at kunde har gjort noe med/mot produktet du har kasta mobilen = selvskade = ingen garanti Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Med mindre du har en ekstraforsikring uten alt for mye liten tekst nederst må du nok betale selv for å fikse den skaden. Vet det finnes en del tabbeforsikringer, men de har ofte liten tekst som sier at skaden skal komme fra en "ekstern" kilde og intre plutselig.... Hva no en det betyr. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Selvforskyldt skade dekkes ikke av reklamasjon. Som regel dekker ikke garantien dette heller, men det kan være verdt å sjekke med vilkårene for sikkerhetskyld. Siste utvei er å sjekke hvilke forsikringer dere har(innbo eller uhellforsikring). Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor kastet du mobilen i gulvet? "Tåler jo ingenting" - Øm, jo. TVer er bare ikke lagd for å få mobiler kastet på seg. Dette får du nok ikke på garantien, nei. Hadde kanskje fått det på "idiotforsikringen", som Siba kalte det så fint. ^^, Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvordan gikk det med telefonen egentlig? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hva er galt med TVn? Sprekk i selve panelet vil ikke lønne seg å reparere. Kjøp ny. Troll BTW? Endret 12. oktober 2009 av Mixy Lenke til kommentar
zoliz Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Telefonen har aldri vært bedre;) Det har kommet en sprekke på innsiden så du kan ikke se den før du skrur på tven og lager en rar lyd. Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Telefonen har aldri vært bedre;) Dumt at den virker. Hvis ikke kunne du jo fått en ny på garantien. edit: sitat Endret 13. oktober 2009 av dagmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå