1-papa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei og god kveld! Har en stund slitt med at laptop blir for varm når jeg spiller og får spillene til å falle i FPS.. Har måtte brukt en bordvifte rettet mot baksiden av laptopen for at det skal gå glatt nok.. Har da en Asus G2S laptop..noen som har vært borti noe lignende? Mvh 1-Papa Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har du den på fanget eller bord? Du kan åpne under, blåse kjøleribba/ene fri for støv? Lenke til kommentar
1-papa Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Har den på skrivebordet, har dårlig erfaring med å ha den i fanget. Da jeg byttet ram for noen måneder siden så sørget jeg også for å ta bort støvansamlinger som har hopet seg opp der, så går selv utifra at det ikke her det som er grunnen. Mvh 1-papa Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nedklokking skjer ikke uten grunn. Ta ut batteriet å åpne den og rensk for støv. Tar ikke mer enn 5 min. Skader ikke. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har du oppdatert bios, det er en "Modify the OS Passive Cooling Threshold from 100'C to 95'C " fix! Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
1-papa Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Har du oppdatert bios, det er en "Modify the OS Passive Cooling Threshold from 100'C to 95'C " fix! Kanskje det hjelper. Den linken sendte meg bare til Produktinfo siden til Asus G2S. Har ikke oppdatert noe som helst utenom den daglige windowsupdaten.. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hvis du trykker på Download, velger os, så vil du finne drivere og bios uppdateringer! Det kan gå litt tregt på Asus sine sider! Endret 13. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå