Anders328 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei og Hopp! Problemet mitt er godt og godt: Jeg installerte kun Windows 7 på en 40GB partisjon for å teste det ut til alt mulig rart. Jeg har en del filer på den andre partisjonen som jeg gjerne vil bruke i W7! Men så til problemet: Den har blokket meg på alle filer! Jeg må inn på security taben for å gjøre meg til owner, så for å gjøre slik at jeg har "permission" til å lese, kopiere, og slette filen. Dette tar SYKELIG lang tid for mange filer, fordi dette funker ikke når man markerer flere filer samtidig. Ja, jeg er admin, ja jeg har alle rettigheter til alt på den andre partisjonen. Finnes det en måte å gi meg tilgang til alle filene? I en lang prosess? jeg blåser i om det tar en time, bare det finnes en måte! jeg har prøvd det med selve hdd'en, men den gir meg kun tilgang til de første submappene i D:\windows osvosvosv... noen forslag? Kan hende denne hjelper fler med det samme problemet og. På forhånd, Takk. Mvh Anders B. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette burde hjelpe: http://explorewin.net/guide_6_Ta-eierskap-...-og-mapper.html Du må huske å velge å gjøre det på alle undermapper. Se linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå