Getingar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Om liknande tråd redan finns, så får admin eller moderatorerna en gratis deepthroat av mig som plåster på såren. Posta bilder. Jag bor på en äng i skogen. Inte så mycket kullar och dalar, men däremot en massa träd. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ikke helt det samme, men lignende tråd finnes iallefall. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1096469 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Nej, inte riktigt. Om jag tar en bild ut ur fönstret så tar jag en bild av en stor stenvägg- Det är inte riktigt samma sak som omgivningen där man bor. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Det var det jeg sa: Ikke helt det samme, men noe lignende. Endret 12. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bilde riktignok tatt for ganske nøyaktig 3 år siden, og på en svært tåkete dag, men det som gjør bildet ekstra flott. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bare lurer, men er det egentlig lov å skrive svensk på dette forumet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Svensk er lov, ifølge Retningslinjene#1. Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Bilde riktignok tatt for ganske nøyaktig 3 år siden, og på en svært tåkete dag, men det som gjør bildet ekstra flott. Jag älskar dimma när vädret är lagom varmt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Bildet er desverre tatt på kvelden, men kan godt prøve å få tatt et når det er lys ute og, men bor iallefall slik at jeg har utsikt over store deler av Tromsø by: Endret 13. oktober 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Slik er det utforbi soveroms vinduet mitt. Var litt tåke når eg tok bildet nå. Endret 15. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå