Kloever Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Dere har vert sammen i 5 år, og jeg tviler sterkt på at han kommer til å gjøre det slutt pga et eneste lite feilgrep på 5 lange år.. Han kommer nok til å bli sint å ta betenkningstid og være litt for seg selv osv, men det går over.. Jeg snakker KUN utav min egen erfaring, og jeg er bare halvparten av tom sin alder, men som jeg skrev tidligere, jeg har vert i begge rollene i din situasjon.. Ta det for det det er verdt.. Vi er fortsatt i lag faktisk, og jeg inbiller meg at det som skjedde bare har styrket forholdet vårt.. Du kjenner han ikke, så hvilket grunnlag er det du har for å uttale deg? Jo, din egen erfaring, som ikke er mye verdt i denne sammenhengen. De aller færreste tilfeller av utroskap styrker et forhold, jeg vil heller påstå at det blir preget av sjalusi og usikkerhet. Man opparbeider seg ikke nødvendigvis good will til den dagen man plutselig bæsjer på leggen heller. Så om det er fem år eller fem måneder man har vært sammen må ikke ha noen betydning. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og på hvilket grunnlag utaller du deg da? På kjæresten hennes grunnlag? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og på hvilket grunnlag utaller du deg da? På kjæresten hennes grunnlag? Jeg er åpen for at kjæresten hennes kan ha et annet syn på utroskap enn hva r0zie har, det er jo opplagt. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Merkelig det der at alle jenter slenger drit om gutter og mener at alle er så drittsekker også vidre, mens egentli er jentene like ille, om ikke værre. Typisk. Egne erfaringer har jeg også om saken. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jenter er nu kjent for en manglende selvinnsikt og da (kvinnelogikktråden anyone?) Uansett Kloever så sier jeg ikke at det er bra å være utro, og det styrker forholdet.. Det var ikke det jeg mente, men det sjønte vel du og egentlig.. Det er ikke dømt til å gå til helvete selv om det kommer fram at noe sånt har skjedd. Alt kommer an på hvordan forholdet har vert fram til nå, og situasjonen i det hele.. Og mye hvordan motparten finner det ut.. Hun pulte en fyr på fylla i syden, sånt skjer, sikker mye oftere enn man skulle tro.. Jenter er styrt av det emosjonelle.. "Det skjedde bare" hørt den før eller? Jenter blir lurt, og de kan dessverre ikke noe for det, og det kan skje hvem som helst.. Om man har det perfekte forhold, så kommer man seg gjennom sånt.. Hvis du sier til dama di at "Er du utro, så dumper jeg deg på dagen, no questions." Så resulterer det mest sansynlig bare at HVIS det skulle skje, så kommer hun ikke til å si en dritt.. Og ja, det er alt for lett å si at 'hvis dama er utro så dumper jeg henne'. Så er nok sikker litt vanskelig å skjønne noe sånt før du har opplevd det.. Det er aldri så enkelt.. Når du sitter der med skjegget fullt i postkasser så vil du som oftest bare at alt skal være som før.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 nokk en kar som kommer til å leve ett liv i løgn.......stakkar. Lenke til kommentar
bollizz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei alle sammen... jeg har fortalt det til kjærsten min. Jeg klarte ikke mere.. er så ødelagt. Men uansett, så har ikke jeg fortalt hele historien til dere, hvordan det virkelig var. Jeg og noen venninner var ute ca hver eneste dag i forrige uke. Jeg er altså 19 år. Kjærsten min er 23. Jeg var stort sett full/veldig brisen alle dagene, uheldigvis, siden jeg aldri klarer å kontrollere drikkemengden jeg har i meg. Lørdagen, før vi dro hjem, var jeg drittfull. Aldri vert så full før tror jeg. Musikken inne på disoken var så utrolig høy og jævlig at jeg følte meg dopa, klarte nesten ikke å se. Jeg hadde blitt litt kjent med en som jobbet der på stedet, og han virket som den eneste er som respekterte meg. Jeg ble litt glad i ham kan du si. Som venn og ja, jeg ble sjarmert av ham da. Han hadde til og med kjørt meg hjem på mopeden sin en av kveldene. Da var jeg edru, og hadde avtalt med venninnene mine at han skulle gjøre det, de andre med satt på med andre gutter. Jeg spydde utenfor diskoteket, så full var jeg. Dette var han klar over, at jeg var møkka drita. Når det ble slutt på diskoteket foreslå han at jeg og han skulle bli igjen å stenge lokalet. Vurderingsevnen min var såklart særs svekket, så jeg sa bare ja. Vi stakk da opp på balkongen på diskoet og snakket. Så inn på kontoret, der vi satt litt på data, googla litt på et eller annet, husker ikke hva, og pratet. Intensjonene mine var å prate med han, ikke ha sex eller kline. Jeg gikk å satte meg på sofaen, så litt ut vinduet og slappa av. Flere ganger etter at vi var på kontoret spurte han meg om sex. Jeg sa NEI. Jeg lo det vekk å sa nei, nei, nei. Hver gang. Til slutt kom han å satte seg veldig tett meg, begyndte han å drage av meg trusa, men jeg sa nei. Prøvde å få han til å sjønne nei var nei. Jeg kunne ha gjort noe, men jeg klarte det ikke, aner ikke hvorfor. Var antagelig redd for at han skulle vere stygg mot meg ( noe han uansett var). Såklart vil jeg ikke bli knulla eller knulle en tyrker når jeg har en kjærste hjemme som jeg ELSKER av hele meg. Han tok ut tissen av boksesmekken, på med kondom og så la han meg forsiktig ned på sofaen. Jeg gjor ikke motstand, jeg sa ingenting. Jeg var så satt ut. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg var fremdeles full. Jeg lot det bare skje. (Senere den uken hadde jeg allerede blitt slått av en kelner fordi jeg ikke ville spise der, så jeg var ganske redd for at det skulle skje igjen. Og nei, det er ikke noe jeg finner opp). Vurderingsevnen var som sagt nedsatt, VELDIG nedsatt. Hadde aldri skjedd viss jeg ikke var så full eller edru for den del, aldri. Jeg sa jo nei til ham, men han bare gjor det. Han visste at jeg ikke ville. Han utnyttet meg. Men her sitter jeg etterpå, med en jæævlig skyldfølelse over at jeg ikke gjor mer for å hindre det. Jeg har sagt alt sammen til kjærsten min. Han er helt knust, men han slo ikke opp. I etterkant ser jeg på dette som voldtekt. Det gjor han også. Jeg sa NEI. Første gang alene på jentetur, så sjer dette. Dette var ikke det jeg kom for. Vær så snill IKKE kom med spydige kommentarer. Jeg er fucked up nok som det er. Både jeg og kjærsten min. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Best å være ærlig. Vist han slår opp så fortjener du på en måte det eri kke alle som takler det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hørtes jo helt forferdelig ut. Hvis det var slik det skjedde og det regner jeg med, hvorfor skulle du lyve til oss, så var det voldtekt ja. Slår typen din opp nå så er han jo bare helt løk i huet. Håper det ordner seg, Lykke til. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har lest denne tråden noen ganger for å se hvordan ting gikk, men den siste posten fra (antar det er tråstarter) snur jo opp ned på innholdet i tråden. DU (trådstarter) skal ikke tro du har vært utro.. Ved utroskap så er begge parter frivillig med på ting, noe du ikke var. Som noen sa, dette er ren voldtekt, selv om det vanskelig kan settes igang noen sak mot vedkommende som gjorde dette mot deg, så skal ikke du føle noen skyld. Om du skulle ha skyldfølelse for noe, ta kontakt med psykolog eller lignende/ noen å prate ut med, da dette er en alvorlig ting og kan i værstefall redusere livskvaliteten din om noe ikke gjøres. Ønsker deg lykke til om siste innlegg er den faktiske hendelsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jepp. Vil kalle dette voldtekt jeg også. Da stiller saken seg "litt" anderledes. Lenke til kommentar
Diskutatoren Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har lyst å syns litt rundt vendingen tråden tok, men det tjener vel ingen tenker jeg. Kjip situasjon, uansett hvordan det foreløp. Lenke til kommentar
bollizz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Altså, hvorfor i helvete sitter jeg igjen med en skyldfølelse? Jeg bare lot det skje, og jeg var så full. Sorry for at jeg ikke var klar nok, men jeg tenkte ikke skikkelig igjennom. Skal til sykehuset å sjekke meg iløpet av uka. Han slo ikke opp, han fikk bare panikk.. så gråt vi mye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er helt normalt med skyldfølelse fordi du i egne øyne ikke gjorde nok. Men det skal du bare blåse i. Du er offeret. I signaturen min så finner du link til en tråd jeg har laget om voldtekt. Der kan du finne flere steder du kan henvende deg for å få hjelp til å bearbeidet det du har vært gjennom. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 bollizz, for klarhetens skyld; Er du trådstarter, eller bare ei med lignende sak? Lenke til kommentar
bollizz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 trådstarter, det er meg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ok. Må innrømme jeg som andre fikk lyst å synse litt rundt hvorfor du ikke nevnte ufrivilligheten fra begynnelsen av, det hadde gitt deg noen helt andre svar. Men men, så lenge ting ordner seg er det vel ingen vits å grave. Lykke til Lenke til kommentar
bollizz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mine intensjoner var ikke å ha sex. Jeg hadde aldri blitt med ham om jeg var brisen eller edru for den del. Men jeg er sjokkert over at jeg bare lot det skje. Jeg ville jo ikke. Nå sitter jeg igjen med en følelse over at jeg har ødelagt store deler av livet mitt. At jeg har ødelagt minner, gode minner om meg og min kjære, og at alt jeg har med ham, bare forsvinner mer og mer. Sjønner ikke hvorfor. Jeg ville IKKE ha sex med ham. Men jeg lot det skje. Han presset seg på. Men det var ikke noe voldelig eller noe sånt, det skjedde så sinnsykt fort. Etterpå.. lot jeg det bare... vere. Jeg tenkte ikke mer på det før jeg kom hjem. Jeg føler meg som en dritt. Vil egentlig bare dø. Jeg har hatt det så vanskelig senere i livet, og slitt med depresjon og alt... så kommer dette. Og jeg føler alt er min feil. Følest faktisk ut som jeg har vert utro. Jeg veit ikke hva det var, men jeg ville ikke. Jeg savnet ham bestandig. Jeg ELSKER ham, han er min første som jeg har elsket og jeg vil ikke ha noen andre. Dere kan ikke forestille dere hvordan det er å vere meg nå. Helt .. HELT jævlig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kan ikke engang være i nærheten av å skjønne hva du føler, men 1 ting vet jeg: Det var ikke din feil. Og som Lars sa, det er normalt å ha skyldfølelse, så derfor burde du få snakket med noen. Lenke til kommentar
bollizz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 men jeg gjor ingenting.. jeg bare lot det skje!!!! det var tydelig at han som gjor det aldri hadde gjort det før.. det gikk heldigvis så utrolig kjapt. Jeg lot han ta av meg trusa, ta meg og jeg bare ble med ham ned igjen etterpå.. han kjørte meg til og med hjem!! jeg sa ingenting. Bare hadet. Jeg var så ..... satt ut. Har ikke ord! Jeg føler at jeg har vert utro, men på en måte ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg