Minni_83 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 kan du ta av kilo ved å svømme? noen dager i uken? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det kan man helt sikkert. Jeg er ingen ekspert, men svømming er en form for aktivitet som bruker så og si hele kroppen, og burde vel da også forbrenne en god del energi. Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Joakimsn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Joda, det er faktisk veldig effektift, for når du svømmer, bruker du nesten alle musklene i kroppen :-D Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 eg skal begynne svømme mandag og søndag og så svømmer eg torsdagene Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Svømming er veldig effektiv trening for både utholdenhet og styrke. Som sakt du bruker hele kroppen så og si hele tiden. Jeg tror dog ikke svømming er den aller mest effektive fettforbrenningstreningen, men hvis du legger opp ett bra program så faller kiloene! Siden det er mye styrke i svømming vil du jo også bygge muskler så dette kan gå litt opp i opp slik jeg har erfart. Men jeg Svømmer selv 5 dager i uka og har gått ned en 6 kilo siden før sommeren. Svømming er deilig Endret 13. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du går ikkje ned i vekt fordi du er i aktivitet, einaste måten å gå ned i vekt på er å få i deg ferre kcal enn du treng. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Eller å forbrenne mer enn du får inn. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Eller å forbrenne mer enn du får inn. Hvis du tenker deg om så innser du at det var akkurat det eg sa. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jepp, men jeg formulerte det litt enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå