Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har en Acer Aspire 5930G som jeg har hatt i ett år+. Jeg har nettopp sendt en mail ti Acer. Men siden det er en sjanse for at noen her kan komme med hjelp så copy paster jeg mailen hit i håp om hjelp. I går kveld begynte laderen til min Acer Aspire 5930G å oppføre seg merkelig. Det vanlige er at PCen lager en lyd når laderen blir koblet til eller fra. I går begynte derimot PCen å lage disse lydene konstant, akkurat som om noen dro laderen inn og ut fra PCen. Nå hadde PCen min stått på samme sted i to uker, og de eneste gangene jeg hadde vært i fysisk kontakt med PCen var når jeg slo den på. PCen var nemlig koblet til en ekstern skjerm, samt tastatur og mus. Så jeg skjønner ikke hvordan dette plutselig kunne skje. Må jeg sende inn laptopen, eller holder det å bare sende inn laderen? Er det noe jeg kan gjøre? Håper noen kan hjelper. Kritisk at jeg har laptopen de neste ukene pga studier. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1161884-lader-til-laptop-oppf%C3%B8rer-seg-som-om-noen-drar-den-ut-og-inn-av-pcen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå