Gjest Guest_TS_* Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 oppdaget en liten kul like roten på penis. ikke på selve saken, men i den "løse" huden under håret på oversiden av penis. først så det ut en kvise, men etter at jeg oppdagen den og begynte å pirke vokste den til ca en liten ert. etterpå har det kommet noe puss, men det er fremdeles ømt og en liten kul under huden. noe jeg bør gå videre med, eller er det bare en kvise eller en skikkelig irritert hårsekk? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 oppdaget en liten kul like roten på penis. ikke på selve saken, men i den "løse" huden under håret på oversiden av penis. først så det ut en kvise, men etter at jeg oppdagen den og begynte å pirke vokste den til ca en liten ert. etterpå har det kommet noe puss, men det er fremdeles ømt og en liten kul under huden. noe jeg bør gå videre med, eller er det bare en kvise eller en skikkelig irritert hårsekk? Regner med at det er en talgkjertel Helt vanlig hos menn og kvinner Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 oppdaget en liten kul like roten på penis. ikke på selve saken, men i den "løse" huden under håret på oversiden av penis. først så det ut en kvise, men etter at jeg oppdagen den og begynte å pirke vokste den til ca en liten ert. etterpå har det kommet noe puss, men det er fremdeles ømt og en liten kul under huden. noe jeg bør gå videre med, eller er det bare en kvise eller en skikkelig irritert hårsekk? Regner med at det er en talgkjertel Helt vanlig hos menn og kvinner Jeg har fått samme greien =/ Øm og litt rødlig.. Gjør vondt og ta på. Men dette er altså helt ufarlig? Beklager for at jeg låner tråden din.. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 oppdaget en liten kul like roten på penis. ikke på selve saken, men i den "løse" huden under håret på oversiden av penis. først så det ut en kvise, men etter at jeg oppdagen den og begynte å pirke vokste den til ca en liten ert. etterpå har det kommet noe puss, men det er fremdeles ømt og en liten kul under huden. noe jeg bør gå videre med, eller er det bare en kvise eller en skikkelig irritert hårsekk? Regner med at det er en talgkjertel Helt vanlig hos menn og kvinner Jeg har fått samme greien =/ Øm og litt rødlig.. Gjør vondt og ta på. Men dette er altså helt ufarlig? Beklager for at jeg låner tråden din.. Det skjer med hver mann. Helt vanlig. Det at det er rødt og sårt er fordi talgkjertelen er hoven. Kan sammenlignes med en vond kvise. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 oppdaget en liten kul like roten på penis. ikke på selve saken, men i den "løse" huden under håret på oversiden av penis. først så det ut en kvise, men etter at jeg oppdagen den og begynte å pirke vokste den til ca en liten ert. etterpå har det kommet noe puss, men det er fremdeles ømt og en liten kul under huden. noe jeg bør gå videre med, eller er det bare en kvise eller en skikkelig irritert hårsekk? Regner med at det er en talgkjertel Helt vanlig hos menn og kvinner Jeg har fått samme greien =/ Øm og litt rødlig.. Gjør vondt og ta på. Men dette er altså helt ufarlig? Beklager for at jeg låner tråden din.. Det skjer med hver mann. Helt vanlig. Det at det er rødt og sårt er fordi talgkjertelen er hoven. Kan sammenlignes med en vond kvise. Når går det vekk igjen? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 oppdaget en liten kul like roten på penis. ikke på selve saken, men i den "løse" huden under håret på oversiden av penis. først så det ut en kvise, men etter at jeg oppdagen den og begynte å pirke vokste den til ca en liten ert. etterpå har det kommet noe puss, men det er fremdeles ømt og en liten kul under huden. noe jeg bør gå videre med, eller er det bare en kvise eller en skikkelig irritert hårsekk? Regner med at det er en talgkjertel Helt vanlig hos menn og kvinner Jeg har fått samme greien =/ Øm og litt rødlig.. Gjør vondt og ta på. Men dette er altså helt ufarlig? Beklager for at jeg låner tråden din.. Det skjer med hver mann. Helt vanlig. Det at det er rødt og sårt er fordi talgkjertelen er hoven. Kan sammenlignes med en vond kvise. Når går det vekk igjen? Takk for svar forresten Spørrs hvor diger den er tenker jeg, og hvor mye du rører eller klærne dine gnisser tenker jeg. Bare la den være Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ehm, pleier de å være en liten svart/mørk prikk på den kulen? Og er det farlig at min er litt oppå penis? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ehm, pleier de å være en liten svart/mørk prikk på den kulen? Og er det farlig at min er litt oppå penis? Gå til legen hvis du skal ha flere svar. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Som nevnt x antall ganger tidligere, bør man gå til legen om man er bekymret for underlivet. Det er verdt 150 kroner at legen avkrefter din mistanke om at det er noe farlig, da du selv ikke kan vite 100% sikkert hva det er. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Høres ut som kjønnsvorter, dra til legen. Lenke til kommentar
skihopp1 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har en kul rett over skaftet til penisen. Er like stor som en ert og er Stein hard. Begynt først som en kvise. Har prøvd å stikke hull i den med får det ikke til. Den er rein hard. Er det 100% ufarlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har en kul rett over skaftet til penisen. Er like stor som en ert og er Stein hard. Begynt først som en kvise. Har prøvd å stikke hull i den med får det ikke til. Den er rein hard. Er det 100% ufarlig? Ingen her kan fortelle deg om noe medisinsk er 100% ufarlig... Anonymous poster hash: 93ef5...020 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå