Elliphant Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Min pc er en hp pavilion 1040eo-dv5, så skal jeg installere windows 7 på maskina og bør vel skaffe chipset drivere i forkant av formatering. På HP.com sine nettløsninger finner jeg disse mulighetene for driverpakker: Hvilket operativsystem brukes sammen med produktet? » Microsoft Windows Vista » Microsoft Windows Vista (64-bit) » Microsoft Windows XP » Microsoft Windows 2000 Pro » Microsoft Windows 2000 Betyr dette at jeg må vente siden det ikke er noe chipset for Win 7? Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Det meste av drivere kommer gjennom windows update, resten skal det funke bra å bruke vista drivere på. Har gjort dette selv med godt resultat på en hp compaq. Det jeg gjorde var å installere windows først, og sørge for at nettverket virket, for deretter å hente driverne. Endret 12. oktober 2009 av minibig Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det meste av drivere kommer gjennom windows update, resten skal det funke bra å bruke vista drivere på. Har gjort dette selv med godt resultat på en hp compaq. Det jeg gjorde var å installere windows først, og sørge for at nettverket virket, for deretter å hente driverne. Jeg forstår, takk for svar. Ante meg at det ville fungere slik i praksis men best å være på den sikre siden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå