Zerosopp Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg og 5 andre venner av meg skal ha van til russetiden 2010. Vi trenger en logo, der vi har både "dekknavnet" (som de andre insisterte på ha ha ), og hovednavnet vårt. Dekknavn-logoen trenger ikke være så veldig bra, mens hoved-logoen skal være ganske så heftig. Har aldri hatt photoshop, og siden de fleste kronene jeg klarer å få snubla inn på kontoen min går til russeting, så har jeg ikke tid/penger til å lage en selv. Om noen har lyst på et lite prosjekt, så er det bare å svare her. Spørsmål og detaljer om logoene besvares, selvfølgelig Lenke til kommentar
daxal Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan gjøre hele jobben for dere. Har erfaring og har jobbet i flere større firmaer som PazkarNor.com. Og jobber med det daglig. For at logoen skalbli bra kan jeg ikke gjøre det gratismen kan gi dere en god pris siden jeg også er russ i år Daniel Bø Golan Daxal Design [email protected] Lenke til kommentar
Zerosopp Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan gjøre hele jobben for dere. Har erfaring og har jobbet i flere større firmaer som PazkarNor.com. Og jobber med det daglig. For at logoen skalbli bra kan jeg ikke gjøre det gratismen kan gi dere en god pris siden jeg også er russ i år Daniel Bø Golan Daxal Design [email protected] Er ikke sikker på om vi trenger det allikvel, ettersom vi har fått spørsmål om å joine en buss i stedet. Ellers takk kontakter deg om det blir van i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå