forlone Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg er en nybegynner inne trommer(kan the basics), har ikke trommesett for tiden så ønsker å vite en ting: er digitale trommer en god ting å øve på? er det stor forskjell fra vanlig trommesett til digital når det gjelder spilling og lyd? noe forslag til et sett som er billig men bra? lurer på dette da jeg bor blant gretne naboer .. takk for svar! Lenke til kommentar
dfilanpart Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 det er en lite forskjell mellom å spille på digital trommer og akustiske trommer ja.. digitale trommer spretter ikke stikkene like mye tilbake som når man spiller på akustiske, og lyden er forskjellig, men det er sikkrt fint å øve på hvis man bare skal bruke de hjemme og ikke til live konserter.. ps. Roland er ledende for utviklingen av digitaltrommer. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vil si at du får øvd deg på det grunnlegne som teknikk som er viktig for og få en bra start på tromme"livet" ditt. Jeg har spillt trommer i 13 år vil si at og starte med et elektrisk vil fungere ganske så bra Hvis du kun skal bruke de hjemme anbefaler jeg de på det varmeste. Live MÅ du ha akustisk hvis ikke blir det hørenes dritt ut. Min mening da hehe.. Roland og Yamaha er de merkene du burde satse på innen elektrisk. Roland er dyrere en Yamaha men du får det du betaler for! Kvalitet. Yamaha har veldig bra moduler til pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå