tytte89 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Skal kjøpe iphone i morgen, og lurte på om det var mulig å bryte abonnementet direkte i expert butikken? Eller har de ikke lov til dette? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor ikke bare ringe forhandleren din å bryte selv? Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor ikke bare ringe forhandleren din å bryte selv? Jo går så klart det. Tar det lang tid til abonnementet er avsluttet etter at jeg har ringt? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det skjer vel nokså kjapt, 10 min maks, tror jeg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) EXpert eller noen forhandlere kan ikke bryte ditt abb. dette pga sikkerhetsårsaker. du må ringe inn hilsen en forhandler Endret 13. oktober 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Blir sagt opp med en gang men telefonen blir ikke låst opp før du kobler til Itunes. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 EXpert eller noen forhandlere kan ikke bryte ditt abb. dette pga sikkerhetsårsaker. du må ringe inn hilsen en forhandler Joda det går fint. Men det må gjøres i forhandlersystemene og kunden må legitimere seg. Tar dog lenger tid enn å ringe inn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) ikke via telenor. eller man kan videreføre abbonementet da og så brytes det. men alikavell:p Endret 13. oktober 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ikke via telenor. eller man kan videreføre abbonementet da og så brytes det. men alikavell:p jeg er telenorforhandler og når jeg søker opp et telefonnr så kan jeg velge "si opp binding" i den dropdown boksen som viser bindingsavtalen. Trodde alle forhandlere hadde samme rettigheter på telenorforhandler. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) kan si opp binding ja. men ikke bryte abbonement. som i å slette mener jeg. men jeg har muligheten til å si opp bindingen ser jeg Endret 19. oktober 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ser jeg leste litt fort ja tenkte det var bindingen som skulle brytes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå