Baardish Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei alle ski fanatikere ute i verden ! (eller Norge..) Jeg trenger ett motetips fra en av deres (eller fler) geniale hjerner. Jeg har en kongeblå jakke, og lurer på hvordan bukse som passer best! fargene jeg har sett på er; orange og grønn, begge VELDIG streke farger. Noen tips, hjelp, eller ideèr? takker for tips!!! Lenke til kommentar
Meland Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei alle ski fanatikere ute i verden ! (eller Norge..) Jeg trenger ett motetips fra en av deres (eller fler) geniale hjerner. Jeg har en kongeblå jakke, og lurer på hvordan bukse som passer best! fargene jeg har sett på er; orange og grønn, begge VELDIG streke farger. Noen tips, hjelp, eller ideèr? takker for tips!!! Svart? Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 æsj, er så lei av svart. kjedelig farge! ble til slutt den lime grønne, så ser du en tulling med blå jakke og knæsjgrønn bukse, vet du hvem det er Lenke til kommentar
Meland Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kongeblå og limegrønn vil jeg tro funker godt i lag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå