haugo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei Jeg har noen spørsmål anngående bilstereo siden jeg har null peiling på dette. JBL GTO Power Pack Har vurdert å bestille den JBL GTO power pack, men lurer på hvilke kabler jeg trenger? Det sitter en JVC KD-PDR51 i bilen nå. så hvilke kabler trenger jeg fra den og til forsterkeren? Skal beholde orginal høytlarerene og heller montere de 6x9'' høytalerene i hattehylla. Håper på så raskt svar som mulig:) Legg gjerne med linker på hvilke kabler jeg trenger:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du trenger 2stk signalkabler, og en tynn remotekabel fra spilleren. Du trenger også en tykk strømkabel (5 meter) og tilsvarende jordkabel (1 meter) Sikkring til plusskabelen (settes framme ved batteriet) Høyttalerkabel med litt tykkelse til sub og høyttalere. Når det er sagt, så er ikke den pakka der noen god løsning. For det første så selges den med 6x9", og disse plasseres som regel i hatthylla, og det blir aldri bra sammen med sub baki. For det andre så er forsterkeren i minste laget til suben. Det beste er å kjøpe en pakke med FRONThøyttalere, sub og forsterker, da får du et mye mere riktig lydbilde i bilen Denne pakka er MYE bedre: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=5837&a...;id=&vn=736 Lenke til kommentar
haugo Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Du trenger 2stk signalkabler, og en tynn remotekabel fra spilleren.Du trenger også en tykk strømkabel (5 meter) og tilsvarende jordkabel (1 meter) Sikkring til plusskabelen (settes framme ved batteriet) Høyttalerkabel med litt tykkelse til sub og høyttalere. Når det er sagt, så er ikke den pakka der noen god løsning. For det første så selges den med 6x9", og disse plasseres som regel i hatthylla, og det blir aldri bra sammen med sub baki. For det andre så er forsterkeren i minste laget til suben. Det beste er å kjøpe en pakke med FRONThøyttalere, sub og forsterker, da får du et mye mere riktig lydbilde i bilen Denne pakka er MYE bedre: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=5837&a...;id=&vn=736 Takker og bukker for svar:) Får se det ann litt hvordan det blir:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå