lykkerus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg har en ny Derbi Gpr 50 Racing, men angrer litt på at jeg kjøpte moped . Er det noen som har noen erfaringer med bytte fra moped til lettsykkel? Har aldri kjørt lettsykkel selv, men lurer på om noen har noen bra erfaringer i forhold til lettsykkel og moped? har du noen tips eller så spytt ut håper på gode råd Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vell du kan kjøre i over 45km/t uten om å snu deg hver gang du tror du møter politiet. Lett lappen kan fort blir dyrt. Jeg endte på rundt 20k Lenke til kommentar
lykkerus Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Vell du kan kjøre i over 45km/t uten om å snu deg hver gang du tror du møter politiet.Lett lappen kan fort blir dyrt. Jeg endte på rundt 20k HVor mye kom alt på til sammen ? sykkel, kjørustyr, hjelm og lappen ? Alttilsammen? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Sykkel 30k,lappen 20k hjelm og kjøreutstyr hadde jeg fra før men ca 4-5000 der og vell ( om ikke mer ) Endret 12. oktober 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
lykkerus Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Sykkel 30k,lappen 20k hjelm og kjøreutstyr hadde jeg fra før men ca 4-5000 der og vell ( om ikke mer ) såpass ja skal kanskje begynne på en skole som ligger langt unna neste år, trenger lett-sykkel til å komme meg fortere fram Lenke til kommentar
Hydrox Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg anbefaler sterkt å investere i lett-lappen. Selv har jeg kjørt moped i to år, ett år med trimmet moped. Jeg angrer hver dag på at jeg ikke tok lett-lappen som 16-åring. Mest på grunn av at man kan holde grei fart uten å kikke seg over skulderen hele tiden. Men derbi gpr er en veldig bra moped, går fint ann å trimme denne slik at det blir tilsvarende lettmotorsykkel. Lenke til kommentar
lykkerus Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg anbefaler sterkt å investere i lett-lappen. Selv har jeg kjørt moped i to år, ett år med trimmet moped. Jeg angrer hver dag på at jeg ikke tok lett-lappen som 16-åring. Mest på grunn av at man kan holde grei fart uten å kikke seg over skulderen hele tiden. Men derbi gpr er en veldig bra moped, går fint ann å trimme denne slik at det blir tilsvarende lettmotorsykkel. har hørt at derbi gpr går ganske bra trimmet takk for svar :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå