dincene Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det der er piggdekk altså. Hva om man sammennligner med Nokian hakka5 og 7? Fikk tilbud på dem 1000 NOK under det jeg må gi for nokian hakka7 dekk.... Lenke til kommentar
trra Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fra NAF sin test av dekk : Nokian Hakkapeliitta 7 - 8,4 poeng Nokian Hakkapeliitta 7 piggdekkHastighet: T (190 km/h) Lasteindeks: 94 Rotasjonsretning: Ja Innside/utside merket: Nei Prod. dato: 2008 uke 50 Prod. land: Finland Dette nye Nokian-dekket setter ny standard når det gjelder grep på snø og is. Her er dekket best av alle. Dessuten er bilen lett å håndtere og gir deg ingen overraskelser med Nokian-dekkene. På våt og tørr asfalt derimot, er resultatene moderate. Det er tydelig at Nokian først og fremst har tenkt på is og snø med dette dekket. Goodyear Ultra Grip Extreme - 8,1 poeng Goodyear Ultra grip Extreme piggdekkHastighet: T (190 km/h) Lasteindeks: 91 Rotasjonsretning: Ja Innside/utside merket: Nei Prod. dato: 2008 uke 44 Prod. land: Tyskland Goodyear får bra karakterer for prestasjonene på is. Grepet på snø er også bra nok for de aller fleste. Det har imidlertid litt dårlig styrerespons, noe som kan gi treg reaksjon i kritiske manøvrer. Dekket oppfører seg slik også på asfalt – mykt og med litt for treg styrerespons. Ultra Grip Extreme er stillegående til å være et piggdekk. Lenke til kommentar
dincene Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 jo dette har jo jeg også lest.... det jeg egentlig ville høre hva folk som har prøvd eller har mere peiling enn megselv anbefaller å gjøre. Jeg har hørt rundtomrking men har dessverre ikke funnet noen som kjører goodyear dekk. Rart. Er dem ikke så populære? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå