jacoobholm Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Gleder meg til å poste noen bilder jeg får tatt, bare skaffe meg en tele først. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Canon EF 55-200mm USM er et søppelobjektiv. Den liktprisede Canon EF-S 55-250mm IS gir derimot mye mer for pengene, og du kommer en liten dæsj nærmere. Endret 15. oktober 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Canon EF 55-200mm USM er et søppelobjektiv. Søppel er forordet ... Det er det nest tristeste Canon objektivet jeg har hatt. Men det kom til nytte til slutt. Den liktprisede Canon EF-S 55-250mm IS gir derimot mye mer for pengene, og du kommer en liten dæsj nærmere. Ja, 55-250mm IS er et helt annet objektiv. Mange fornøyde brukere her på Akam. Tom Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Canon EF 55-200mm USM er et søppelobjektiv. Søppel er forordet ... Det er det nest tristeste Canon objektivet jeg har hatt. Men det kom til nytte til slutt. Den liktprisede Canon EF-S 55-250mm IS gir derimot mye mer for pengene, og du kommer en liten dæsj nærmere. Ja, 55-250mm IS er et helt annet objektiv. Mange fornøyde brukere her på Akam. Tom Ok, det var jo greit å vite, hadde vært surt som nybegynner å ta feil av de to. Takker for den! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå