Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Enkel fransklekse, hjelp til oversettelse.

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har en fransklekse til i morgen hvor vi skal skrive en side om oss selv og familien. Jeg har til nå skrevet litt over en halv side.

Og jeg lurte på om det var noen her inne på forumet som hadde ganske presise oversetter "skills".

Her er det jeg trenger hjelp til og oversette, håper noen har lyst til og prøve seg:

På fritiden spiller jeg trommer og sitter foran datamaskinen uten mål og mening. jeg henger også mye med venner, men mest i helgene. dette var litt om meg, håper dere er blitt klokere.

-

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Vi har en fransklekse til i morgen hvor vi skal skrive en side om oss selv og familien. Jeg har til nå skrevet litt over en halv side.

Og jeg lurte på om det var noen her inne på forumet som hadde ganske presise oversetter "skills".

Her er det jeg trenger hjelp til og oversette, håper noen har lyst til og prøve seg:

På fritiden spiller jeg trommer og sitter foran datamaskinen uten mål og mening. jeg henger også mye med venner, men mest i helgene. dette var litt om meg, håper dere er blitt klokere.

-

På forhånd takk.

Hei! Jeg hadde fransk i fjor, kan litt, du får se om dette er brukenes;)

Dans mon temps libre, je joue de la batterie et assis devant l'ordinateur sans but. Je suis aussi avec mes amis, mais la plupart du week-end. Espérons que cela vous a donné un peu plus sage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...