archongamer Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikkje heilt overbevisande dette. Trur nok ikkje det blir eit kjøp med ein gong, noko som for så vidt er like greit med tanke på mangel på tid. Får satse på det kjem ein demo så eg får testa det litt, sjølv om spelet nok blir kjøpt til slutt uansett. Korleis er kontrollsystemet? Til tider kunne dette by på problem i det første spelet, primært i hoppesekvensar. Det er blitt langt enklere å forsere hopp og i det hele tatt føles det akrobatiske veldig naturlig. De virker til å ha forenklet det endel, hvor så lenge du nogenlunde styrer i riktig retning vil spillet ta seg av resten. Litt alla Prince of persia og Assasins Creed, selv om disse nok er forenklet enda mer enn Uncharted. Jeg må bare si at selv om jeg hadde store forventninger er det helt klart det råeste jeg har sett fra noen spillmaskin. Alt fra kameravinklinger til ansiktsutrykk er så himla gjennomtenkt og gjennomført at jeg blir bare sittende å si wow, og hvordan får de det til. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk for svaret. Bra at dette er forbetra. Då er det berre å krysse fingrane og håpe talet på fiendar blir redusert til neste spel, så begynner dette å bli veldig bra. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk for svaret. Bra at dette er forbetra. Då er det berre å krysse fingrane og håpe talet på fiendar blir redusert til neste spel, så begynner dette å bli veldig bra. Problemet med antall fiender og vanskelighetsgraden på disse blir ikke like irriterende om man ikke prøver å spille igjennom spillet fortest mulig. Men ja, anmelder har rett i at antallet fiender kunnet ha vært litt mindre i noen områder men personlig er ikke dette noe som irriterer meg nevneverdig men tar det litt som en utfordring. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 For min del syns eg talet på fiendar gjorde det vanskeleg å ta seg god tid og nyte spelet (som er akkurat det eg ønskjer). Eit stadig mas frå fiendar er med å tvinge deg vidare, og du får ikkje tid til å kose deg med omgjevnadane og spelet generelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg var heller ikke særlig begeistret for skytesekvensene i 1-ern, da det var mye å sette fingeren på, som at de varte for lenge ved at spillet hele tiden pøset på med flere fiender fra alle kanter, fiendene tålte uvanlig mye skudd og Drake hadde aldri nok ammo. I 2-ern føler jeg at ND har rettet på alt dette, og dermed fjernet alle irritasjonsmomenter jeg hadde overfor eneren. Det gjør spillet til en mye mer hyggelig og avslappet opplevelse. Mer fokus på stealth gjør også disse sekvensene noe mer variert, da man kan bruke omgivelsene i enda større grad enn tidligere. Ellers hadde ikke jeg sagt nei til mer platform/adventure, og mindre skyting, men Uncharted er først og fremst et skytespill, med adventure/platform-elementer, en miks man ikke ser for ofte i AAA-spill. Man må ta spillet for hva det er, et ypperlig bra 3. person skytespill. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spilte 1-ern på easy, som jeg som oftest gjør med spill, så derfor merka jeg ikke noe til det. 2-ern ble fullført på normal grunnet gold trophy, og jeg syns ikke det var for mange fiender. Problemet skal uansett ikke være tilstede i 2-ern Det er bare å spille på "very easy" det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg starta like godt på hard da jeg fikk det. Synes nesten det er litt for enkelt. (Jeg er på kapittel 22 ) Endret 19. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) begynte også på hard.. enn så lenge nett fin utfordring synest jeg.. Normal/easy blir somregel slik at en kan bare springe rundt og holde inne skyteknappen i de fleste spill... Slik var det hvertfall i uncharted1 der en fiende ikke klarte å drepe deg før du hadde komt opp i nærkamp med han og slå han helseløs med nevene men men det viktigste er at det er nok utfordring til at en synest det er kjekt, blir det for lett så ødelegges jo gameplayet totalt for min del. Endret 19. oktober 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vil legge til at jeg ikke syns at spillet er en 9er. (noe spillverket sier de kun gir til spill de anser som klassikere) Det er veldig ofte i spillet kun EN vei å gå, og etter en stund føler jeg at det hele blir repetivt. De klarer riktignok å skjule dette bedre enn en rekke andre spill med samme problemene, men det skuffer at såpass sprettne karakterer sliter med å bevege seg over lave hindringer der det ikke er meningen, mens de samtidig kan gjøre krumspring der man "skal" gå. Føler at utviklerne kunne gitt litt mer frihet. 7-8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg