EinarEriksen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette er markedets beste kameramobil, som samtidig er god på de fleste andre områder. Les mer Lenke til kommentar
pafos Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Telefonen har full støtte for "turn by turn" navigasjon, i likhet med en rekke andre nyere Samsung telefoner har den Route 66, ref. www.66.com/samsung. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Satio eller denne mon tro - valgets kval.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er dette i bunn og grunn en S8000 Jèt med overdimensjonert kamera? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Satio eller denne mon tro - valgets kval.. Satio har ein latterlig oppløsning på skjermen og Symbian... Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Synd med musikkspilleren, dette ser ut som en lovende telefon ellers. Tror nok det skal gå greit å anbefale den til venner som vil ha kameramobil. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 "En ingeniør vil svare at det er som å utstyre en moped med effektanlegg, og at så mange megapiksler faktisk reduserer kvaliteten." En moped får jo 2-3ganger mer effekt av det. Å sette Turbo på den blir nok en bedre beskrivelse. Lenke til kommentar
Xirius Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synes denne minner om LG KU990 Viewty, godt oppgradert selvfølgelig, men med de samme idéene. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Satio eller denne mon tro - valgets kval.. Satio har ein latterlig oppløsning på skjermen og Symbian... Satio har forresten også dårligere byggekvalitet Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lovende! Bare dytt det kameraet inn i en kraftig android mobil så kjøper jeg! Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 "[...] og vi begynte derfor å gå gjennom andre lydutjevningsinstillinger (som Samsung kaller "lydeffekter"). Da vi kom ned til "musikklarhet" kom mellomsjiktet skikkelig frem, samtidig som også resten av lydbildet virket noenlunde velbalansert. [...] Så snart vi lagret denne innstillingen, justerte lydutjevneren seg annerledes!" Er det jeg som misforstår, eller er "lydeffekter" bare forskjellige preset EQ-verdier? Kan dere ikke endre EQ manuelt, og dermed få den godlyden dere snakket om? von L Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Litt skeptisk til samsungs menysystem grunnet tidligere erfaringer, men kan hende jeg tar feil med denne mobilen Fremdels i tvil om jeg skal kjøpe denne eller sation da jeg liker symbian godt. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Noe jeg har vært obs på i det siste er at på noen mobiltelefoner kan man ikke bruke WiFi/trådløsnett på YouTube-programmer og lignende. Det vil si man er nødt til å bruke det vanlige mobilnettet, og man kan derfor ikke bruke YouTube gratis. Hvordan er det på denne? Lenke til kommentar
Isklar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 wow! eit kamera med telefon! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Sent er vel bedre enn aldri. Testen er nå oppdatert med screenshots og taletidsgraf Lenke til kommentar
Morgis Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei. Har nå hatt denne mobilen et par dager, og leste godt gjennom testen deres. Takk for den. Men har et par ting jeg godt kunne tenkt dere kunne legge til i testen deres.. Mobilen har navigasjon (Route 66) innebygd. Den må aktiveres under settings for at den skal vises. Aner ikke hvorfor det er gjort slik, men den fungerer fint. Musikkspilleren slet jeg også veldig med, på equalizer delen. Men etter å ha trykket litt på selve spilleren fant jeg ut hvorfor lyden var elendig. Den står innstilt på 5.1 lyd som standard. Og uansett hva jeg valgte under equalizer delen (lydeffekter) så gikk den tilbake til dårlig lyd straks jeg trykker lagre (slik dere opplevde). MEN, på selve spilleren kan man trykke øverst og der kan man hukke bort 5.1 lyd, samt velge direkte hvilket lydoppsett man ønsker. Feks Rock, klar, bass, HD.. osv. Etter dette ble lyden meget bra. Animerte menyer har den også. Dette må også aktiveres under settings. Menyene vil nå gli inn og ut av bildet, samt fade og fokusere når dem trykkes på. Sikkert kjempemange som ikke finner dette noen gang, kanskje det står skrevet i bruksanvisningen men.. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg